Friday , December 15 2017

यौमे आज़ादी तक़ारीब की तैयारीयां मुकम्मिल

हैदराबाद 04 अगसत:हुकूमत तेलंगाना ने हसब पिछ्ले साल और इस साल भी शहर के तारीख़ी क़िला गोलकेंडा में 15 अगसत को यौमे आज़ादी तक़ारीब मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया है।

मुल्क की इस 29 वीं रियासत की तासीस के बाद नई रियासती हुकूमत पहली मर्तबा साल गुज़श्ता इस क़िला में यौमे आज़ादी तक़ारीब का इनइक़ाद अमल में लाई थी।

चुनांचे इस साल भी इसी मुक़ाम पर इन तक़ारीब के इनइक़ाद का फ़ैसला किया है। चीफ़ सेक्रेटरी राजीव शर्मा ने इस ज़िमन में किए जाने वाले इंतेज़ामात का जायज़ा लिया और मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को किसी भी ख़ामी से पाक इंतेज़ामात करने की हिदायत की। चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव सिकंदराबाद के परेड ग्रांऊडस पर शहीदों की यादगार पर ख़िराज-ए-अक़ीदत अदा करेंगे।

बादअज़ां क़िला गोलकेंडा पर क़ौमी पर्चमकुशाई अंजाम देंगे। राजीव शर्मा ने जशने आज़ादी तक़ारीब के मौके पर राज भवन, सेक्रेट्रियट, हाईकोर्ट और दुसरे इमारतों को बर्क़ी क़ुमक़ुमों से सजाने की हिदायत भी की है।

क़िला गोलकेंडा दरअसल वर्ंगल की काकतीय सलतनत से ताल्लुक़ रखता है लेकिन 1363 बहमनियों ने उस को अपनी सलतनत में शामिल करलिया था। 1518 में बहमनियों के ज़वाल के बाद ये क़ुतुब शाहों का दारुल हुकूमत बना। बादअज़ां औरंगज़ेब ने क़िला गोलकेंडा को सलतनत मुग़्लिया में ज़म करलिया था ।

TOPPOPULARRECENT