Friday , May 25 2018

यौमे तासीस तेलंगाना हफ़्ता तवील तक़ारीब का मंसूबा

हुकूमत तेलंगाना ने इस रियासत की तासीस की पहली सालगिरा के मौके पर हफ़्ता तवील तहज़ीबी तक़ारीब मुनाक़िद करने का मंसूबा बनाया है। वाज़िह रहे के पिछ्ले साल आंध्र प्रदेश की तक़सीम के ज़रीये 2 जून को मुल्क की 29वीं रियासत का क़ियाम अमल में लाया

हुकूमत तेलंगाना ने इस रियासत की तासीस की पहली सालगिरा के मौके पर हफ़्ता तवील तहज़ीबी तक़ारीब मुनाक़िद करने का मंसूबा बनाया है। वाज़िह रहे के पिछ्ले साल आंध्र प्रदेश की तक़सीम के ज़रीये 2 जून को मुल्क की 29वीं रियासत का क़ियाम अमल में लाया गया था।

सरकारी ओहदेदारों ने कहा कि मुल्क की 29 वीं रियासत के पहले सालाना यौमे तासीस तक़ारीब का 01 जून से आग़ाज़ होगा। उन्होंने कहा कि रियासत तेलंगाना के क़ियाम के लिए जद्द-ओ-जहद और क़ुर्बानीयों की याद में रियासती हुकूमत तमाम अज़ला बलदयात और मुंसिपल कार्पोरेशंस में अदब से लेकर मूसीक़ी तक मुख़्तलिफ़ शोबों का अहाता करते हुए हफ़्ता तवील तक़ारीब मुनाक़िद करेगी।

उन्होंने कहा कि तक़ारीब के अलावा तेलंगाना के जज़बा को रोशनास करने तहरीक तेलंगाना में ग़ैरमामूली जज़बा के साथ हिस्सा लेने वालों और तहरीक में कलीदी रोल अदा करने वाले मुख़्तलिफ़ शोबों से वाबस्ता अफ़राद को एज़ाज़ात दिए जाऐंगे।

यक्म जून से तक़ारीब का आग़ाज़ होगा और ठीक 12 बजे शब आतिशबाज़ी का आग़ाज़ होगा जिस के ज़रीये रियासत तेलंगाना के आसमान को मुनव्वर कर दिया जाएगा।एक हफ़्ता तवील तक़ारीब के दौरान शहरे हैदराबाद में मुक़ामी फ़नकार तहज़ीबी प्रोग्राम पेश करेंगे। तमाम सरकारी इमारतों पर क़ौमी तिरंगा लहरा या जाएगा।

TOPPOPULARRECENT