यौम जमहूरीया तक़ारीब के लिए मुल्क भर में सख़्त चौकसी , दिल्ली में अलर्ट

यौम जमहूरीया तक़ारीब के लिए मुल्क भर में सख़्त चौकसी , दिल्ली में अलर्ट
नई दिल्ली, २६ जनवरी (पी टी आई) यौम जमहूरीया तक़ारीब के सिलसिले में मुल्क भर में सख़्त चौकसी इख़तेयार की गई है। दार-उल-हकूमत दिल्ली में लाल क़िला से लेकर राजपुत तक स्कियोरटी को चौकस कर दिया गया है। ज़मीन से फ़िज़ा-ए-तक स्कियोरिटी ढांचा को म

नई दिल्ली, २६ जनवरी (पी टी आई) यौम जमहूरीया तक़ारीब के सिलसिले में मुल्क भर में सख़्त चौकसी इख़तेयार की गई है। दार-उल-हकूमत दिल्ली में लाल क़िला से लेकर राजपुत तक स्कियोरटी को चौकस कर दिया गया है। ज़मीन से फ़िज़ा-ए-तक स्कियोरिटी ढांचा को मज़बूत बनाया गया है।

हुक्काम , यौम जमहूरीया परेड रीहर्सल को क़तईयत दे रहे हैं। कल मुल़्क की फ़ौजी ताक़त और सक़ाफ़्ती मीरास का शानदार मुज़ाहरा किया जाएगा। ज़ाइद अज़ 25 हज़ार पुलिस जवान तैनात किए गए हैं, इन में नियम फ़ौजी दस्तों के इलावा एन एस जी से ताल्लुक़ रखने वाले तेज़ निशाना बाज़ भी शामिल हैं। दिल्ली के इलावा दीगर रियास्तों में भी स्कियोरिटी सख़्त की गई है।

यौम जमहूरीया तक़ारीब के सिलसिले में थाईलैंड की पहली ख़ातून वज़ीर-ए-आज़म यनगोलो सीनतरा मेहमान ख़ुसूसी होंगी। फ़िज़ाई स्कियोरिटी को तेज़ बनाने के लिए दिल्ली की फ़िज़ाई हदूद को बंद कर दिया गया है। सुबह 11:15 बजे से 12:15 बजे तक दिल्ली की फ़ज़ाओं में कोई चीज़ परवाज़ नहीं करेगी। ऊंची इमारतों पर तेज़ निशाना बाज़ों को तैनात किया गया है जबकि 160 सी सी टी वी कैमरे नसब किए गए हैं, जिन की मदद से राजपथ और लाल क़िला के दरमयान अवाम की नक़ल-ओ-हरकत पर कड़ी नज़र रखी जाएगी।

इस रास्ते से यौम जमहूरीया परेड गुज़रेगी जो हिंदूस्तानी फ़ौजी ताक़त और हमा रंगी तहज़ीबी विरसा का शानदार मुज़ाहरा है। मोबाईल टीमें, तैय्यारा शिकन गिनिस, एन एस जी के तेज़ निशाना बाज़ भी मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर अपनी डयूटी अंजाम देंगे। नियम फ़ौजी दस्तों और दिल्ली पुलिस कमांडोज़ को 8 कीलोमीटर तवील रास्ते पर नज़र रखने के लिए कहा गया है।

यौम जमहूरीया परेड का तवील सफ़र राईसना हिल्स से लेकर लाल क़िला तक जारी रहेगा। राजपथ पर हमा मक़सदी स्कियोरटी को पहले ही तैनात किया गया है जहां सदर जमहूरीया प्रतिभा पाटिल क़ौमी तिरंगा लहराएंगी और मार्च पास्ट की सलामी लेंगी। इंसिदाद सुबू ताज इक़दामात के तौर पर ख़ुसूसी बंद-ओ-बस्त किया गया है, इंटेलीजेंस के ताल मेल से परेड के पूरे मुक़ाम को स्कियोरटी के दायरे में लाया गया है, इस के इलावा फ़िज़ाई दिफ़ाई इक़दामात भी किए गए हैं ताकि फ़िज़ाई हदूद में किसी किस्म की दरअंदाज़ी का पता चलाया जा सके।

पुलिस के सीनीयर ओहदेदारों ने कहा कि हिंदूस्तानी फ़िज़ाईया के हैली काप्टर्स को तैय्युनात किया गया है, जो परेड के रास्ते राजपथ पर गशत करते रहेंगे। दिल्ली के पुरहजोम मार्केट इलाक़ों में पैट्रोलिंग में शिद्दत लाई गई है। मेट्रो और रेलवे स्टेशनों पर बस टर्मिनलस पर भी स्कियोरटी सख़्त कर दी गई है।

इंदिरा गांधी इंटरनैशनल एयरपोर्ट पर भी मुक़ामी पुलिस के साथ ताल मेल के ज़रीया इंतेज़ामात किए गए हैं। मुल्क भर में कल 63 वां यौम जमहूरीया मनाया जा रहा है। तमाम रियास्तों में क़ौमी पर्चम लहराया जाएगा। गड़बड़ ज़दा वाली रियास्तों में स्कियोरटी को सख़्त कर दिया गया है।

Top Stories