Thursday , December 14 2017

रक़म(धन‌) के लिए नौजवानों को ज़िंदा जला दिया गया

हैदराबाद १७अक्टूबर (सियासत न्यूज़) शहर के नवाही इलाक़ा घटकीसर में पेश आए वाक़िया में मामूली रक़म केलिए एक नौजवान को ज़िंदा जला दिया गया। बताया जाता है कि 20 साला इंजीनीयरिंग का तालिब-ए-इल्म साई कृष्णा नामालूम अफ़राद के हमला में हल

हैदराबाद १७अक्टूबर (सियासत न्यूज़) शहर के नवाही इलाक़ा घटकीसर में पेश आए वाक़िया में मामूली रक़म केलिए एक नौजवान को ज़िंदा जला दिया गया। बताया जाता है कि 20 साला इंजीनीयरिंग का तालिब-ए-इल्म साई कृष्णा नामालूम अफ़राद के हमला में हलाक हो गया।

पुलिस के मुताबिक़ साई कृष्णा के ब्यान के मुताबिक़ जब वो शदीद झुलसी हुई हालत में हॉस्पिटल में ज़ेर-ए-इलाज था, बताया कि तीन अफ़राद ने इस के यहां से रक़म छीन ली और इस के जिस्म पर केरोसीन डाल कर उसे आग लगा दी। 11 अक्टूबर को ये वाक़िया पेश आया था।

पुलिस इन्सपैक्टर घटकीसर मिस्टर सिरी राम के मुताबिक़ मुतवफ़्फ़ी(मरा हुआ) साई कृष्णा के ब्यान को कलमबंद करलिया गया था और इस के वालदैन की शिकायत पर क़तल का मुक़द्दमा दर्ज करलिया गया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात (जांच पडताल)है । इन्सपैक्टर ने बताया कि पहले चंद अफ़राद ने इस के क़बज़ा से 20 रुपय छीन लिए और इस के जिस्म पर केरोसीन डाल कर आग लगा दी।

पुलिस ने बताया कि मरने से क़बल साई कृष्णा ने अपने फ़ोन पर ऐस ऐम इससे अपने साथीयों से माफ़ी मांगी और माफ़ करदेने की दरख़ास्त की। साई कृष्णा का आबाई मुक़ाम सोमागडीम बलम पली आदिल आबाद बताया गया ही। पुलिस ने क़तल का मुक़द्दमा दर्ज करलिया और मसरूफ़ तहक़ीक़ात (जांच पडताल)है।

TOPPOPULARRECENT