Friday , November 24 2017
Home / Hyderabad News / रवींद्र रेड्डी के ख़िलाफ़ चीफ़ मिनिस्टर की हाईकमान से शिकायत

रवींद्र रेड्डी के ख़िलाफ़ चीफ़ मिनिस्टर की हाईकमान से शिकायत

हैदराबाद 12 फ़रवरी (सियासत न्यूज़ ) रियास्ती वज़ीर-ए-सेहत डी एल रवींद्र रेड्डी के ख़िलाफ़ चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने हाईकमान से शिकायत की है ।चीफ़ मिनिस्टर के क़रीबी ज़राए ने बताया कि डी एल रवींद्र रेड्डी की जानिब से किए ग

हैदराबाद 12 फ़रवरी (सियासत न्यूज़ ) रियास्ती वज़ीर-ए-सेहत डी एल रवींद्र रेड्डी के ख़िलाफ़ चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने हाईकमान से शिकायत की है ।चीफ़ मिनिस्टर के क़रीबी ज़राए ने बताया कि डी एल रवींद्र रेड्डी की जानिब से किए गए एक रेमार्क को बुनियाद बना कर चीफ़ मिनिस्टर और उन के हामीयों ने कांग्रेस आला कमान को शिकायत की है कि डी एल रवींद्र रेड्डी अपने ब्यानात के ज़रीया हाईकमान को निशाना बनारहे हैं ।

अगरचे रवींद्र रेड्डी ने उन के क़लमदान में तख़फ़ीफ़ किए जाने के ख़िलाफ़ चीफ़ मिनिस्टर को निशाना बनाया था । उन्हों ने रेमार्क किया कि कांग्रेस पार्टी ने सूटकेस हवाले करते हुए ओहदे हासिल किए जा रहे हैं । चूँकि इस रेमार्क का इतलाक़ रास्त तौर पर हाईकमान पर होता है लिहाज़ा इस का फ़ायदा उठाकर चीफ़ मिनिस्टर ने हाईकमान से शिकायत की ।ज़राए ने बताया कि कांग्रेस आला कमान ने भी रवींद्र रेड्डी के इस ब्यान का नोट लिया है ।

इस तरह चीफ़ मिनिस्टर के ख़िलाफ़ मुहिम चलाते हुए डाक्टर रवींद्र रेड्डी ख़ुद एक तनाज़ा में फंस गए ।ज़राए ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर के इलावा उन के हामी वुज़रा ने भी हाईकमान से अपील की कि रवींद्र रेड्डी के ख़िलाफ़ फ़ौरी कार्रवाई की जायता कि असम्बली के बजट इजलास से क़बल ये तनाज़ा ख़तम होजाए ।उन्हों ने कहा कि अगर रवींद्र रेड्डी को नहीं रोका गया तो बजट सैशन के दौरान हुकूमत की मुश्किलात में अज़ाफ़ा होसकता है ।

ज़राए के मुताबिक़ चीफ़ मिनिस्टर ने अपने हामी वुज़रा को हिदायत दी है कि वो डी ईलरवींद्र रेड्डी के इल्ज़ामात का जवाब दें । इस सिलसिला में वज़ीर एक्साइज़ ऐम वेंकट रमना को पहले आगे किया गया । एक्साइज़ एस्क़ाम में वेंकट रमना का नाम आया था जिस के बाद रवींद्र रेड्डी उन की ताईद में खड़े होगए । उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया था कि चीफ़ मिनिस्टर अपने तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले वज़ीर को बचा रहे हैं और बी सी तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले वेंकट रामना को निशाना बनाया गया।

वेंकट रमना ने रवींद्र रेड्डी के इन इल्ज़ामात की तरदीद करदी और कहा कि चीफ़ मिनिस्टर को इस तरह निशाना बनाना ठीक नहीं है । हाईकमान से मुताअल्लिक़ डाक्टर रवींद्र रेड्डी के रेमार्क पर मुम्किन है आला कमान उन के ख़िलाफ़ कोई कार्रवाई करे या फिर उन से वज़ाहत तलब की जाय । चीफ़ मिनिस्टर के क़रीबी ज़राए के मुताबिक़ बजट इजलास से क़बल किरण कुमार रेड्डी अप्पोज़ीशन को तन्क़ीद का कोई मौक़ा फ़राहम करना नहीं चाहते ।

TOPPOPULARRECENT