Monday , December 18 2017

रहज़न शैव कुमार एनकाउंटर केस

रियासत के साबिक़ ऐडीशनल सुपरिन्टेन्डेन्ट आफ़ पुलिस अशफ़ाक़ आलम ख़ान ने साइबराबाद की एक मुक़ामी अदालत में ख़ुदसपुर्दगी इख़तियार करते हुए ज़मानत हासिल करली।

रियासत के साबिक़ ऐडीशनल सुपरिन्टेन्डेन्ट आफ़ पुलिस अशफ़ाक़ आलम ख़ान ने साइबराबाद की एक मुक़ामी अदालत में ख़ुदसपुर्दगी इख़तियार करते हुए ज़मानत हासिल करली।

साइबराबाद में जारीया साल अगस्ट में पेश आए ख़तरनाक आदी रहज़न के शैव कुमार के एनकाउंटर के बाद साइबराबाद पुलिस ने तहक़ीक़ात के दौरान ये पता लगाया था कि मुतवफ़्फ़ी रहज़न 700 से ज़ाइद रहज़नी की वारदातों में शामिल था और इस ने मस्रूक़ा माल को मुथूट फाइनैंस और श्री राम फाइनैंस कंपनी में गिरवी रखा था।

बताया जाता है के मज़कूरा फाइनैंस कंपनीयां मुबय्यना तौर पर रिज़र्व बैंक आफ़ इंडिया के रहनुमायाना ख़ुतूत के ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए मस्रूक़ा माल की भारी मिक़दार में गिरवी रखी थी।

साइबराबाद के मुख़्तलिफ़ पुलिस स्टेशनस में आदी रहज़न शैव कुमार के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात दर्ज किए गए थे और पुलिस फाइनैंस कंपनीयों के ख़िलाफ़ भी कार्रवाई करते हुए उन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात दर्ज किए थे इस सिलसिले में कोकटपली हाउज़िंग बोर्ड पुलिस ने रिटायर्ड ऐडीशनल सुपरिन्टेन्डेन्ट आफ़ पुलिस अशफ़ाक़ आलम ख़ान जो मुथूट फाइनैंस के वीजलेंस ऑफीसर हैं और श्रीराम फाइनैंस के वीजलनस ऑफीसर-ओ-साबिक़ अस्सिटेंट कमिशनर आफ़ पुलिस शाम सुंदर के ख़िलाफ़ भी मुक़द्दमा दर्ज करते हुए उन्हें मफ़रूर क़रार दिया।

इन्स‍पेक्टर कोकटपली हाउज़िंग बोर्ड पुलिस सुरेकाइंग गौड़ ने बताया कि अशफ़ाक़ आलम ख़ान ने डिस्ट्रिक्ट कोर्ट से ज़मानत क़बल अज़ गिरफ़्तारी के लिए रुजू हुए थे जिस पर जज ने मुक़ामी अदालत में ख़ुद सपुर्द होने की हिदायत दी थी।

ख़ान ने मियांपुर की 19 वीं मेट्रो पोलीटीन मजिस्ट्रेट के मीटिंग पर ख़ुदसपुर्दगी इख़तियार करते हुए दो मुचल्का जमा किए और बादअज़ां ज़मानत हासिल करली।

TOPPOPULARRECENT