Sunday , December 17 2017

राजा की बतौर गवाह तलबी को यचोरी की ताईद

नई दिल्ली, 28 फ़रवरी: मुशतर्का पारलिमानी कमेटी (जे पी सी) बराए सी पी एम रुकन सीताराम यचोरी ने आज साबिक़ वज़ीर-ए‍मवासिलात ए राजा की इस पियानल के रूबरू बतौरे गवाह तलबी की ताईद करते हुए कहा कि इस से सच्चाई के क़रीबतर पहुंचने में मदद मिलेगी

नई दिल्ली, 28 फ़रवरी: मुशतर्का पारलिमानी कमेटी (जे पी सी) बराए सी पी एम रुकन सीताराम यचोरी ने आज साबिक़ वज़ीर-ए‍मवासिलात ए राजा की इस पियानल के रूबरू बतौरे गवाह तलबी की ताईद करते हुए कहा कि इस से सच्चाई के क़रीबतर पहुंचने में मदद मिलेगी। अगर वो (बतौर गवाह) आते हैं तो हमें कोई एतराज़ नहीं। जितने ज़्यादा गवाह हों हम सच्चाई के इतना ही क़रीब हो सकते हैं, यचोरी ने पार्लियामेंट हाउज़ के बाहर मीडिया के नुमाइंदों को ये बात बताई।

गुज़िश्ता जुमे को राजा ने स्पीकर लोकसभा मीरा कुमार और जे पी सी चेयरमैन पी सी चाकू को मकतूब तहरीर करते हुए इस कमेटी के रूबरू बतौर गवाह हाज़िर होने की अपनी आमादगी ज़ाहिर की थी। उन्होंने दावा किया है कि उन्हें बिला समाअत ख़तावार क़रार दे दिया गया, और वो सारे मामले का अपना रुख़ पेश करना चाहते हैं। चाकू ने कहा है कि उन्होंने कमेटी के रूबरू राजा की तलबी पर हनूज़ कोई फ़ैसला नहीं किया, और मेंबर्स से फ़र्दन फ़र्दन मुशावरत करेंगे।

जे पी सी मे डी एम के अरकान टी आर बालू और टी सेवा बतौरे गवाह राजा की तलबी के लिए चाकू पर ज़ोर देते आए हैं। चाकू बज़ाहिर राजा की बतौर गवाह तलबी के मुख़ालिफ़ हैं। उन्होंने अरकान को बताया है कि मुल्ज़िम की हैसियत से राजा को क़ानूनी तहफ़्फ़ुज़ हासिल है, और वो किसी कमेटी के रूबरू कोई नए इन्किशाफ़ात नहीं कर सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT