Sunday , September 23 2018

राजा के ख़िलाफ़ स्वामी की अर्ज़ी पर समाअत मुल्तवी

दिल्ली की एक अदालत ने आज सदर जनता पार्टी सरबराह सुब्रामणियम स्वामी की अर्ज़ी पर समाअत 26 मई तक मुल्तवी कर दी, जिन्होंने 2G स्पेक्ट्रम अलाटमेंट केस के कलीदी मुल्ज़िम साबिक़ वज़ीर-ए-मवासलात ए राजा के ख़िलाफ़ बाअज़ ताज़ा इल्ज़ामात आइद किए ह

दिल्ली की एक अदालत ने आज सदर जनता पार्टी सरबराह सुब्रामणियम स्वामी की अर्ज़ी पर समाअत 26 मई तक मुल्तवी कर दी, जिन्होंने 2G स्पेक्ट्रम अलाटमेंट केस के कलीदी मुल्ज़िम साबिक़ वज़ीर-ए-मवासलात ए राजा के ख़िलाफ़ बाअज़ ताज़ा इल्ज़ामात आइद किए हैं।

ख़ुसूसी सी बी आई जज ओ पी सावनी जिन्होंने गुज़श्ता माह स्वामी की इस्तिदा ख़ारिज कर दी थी कि वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम को इस केस में शरीक मुल्ज़िम बनाया जाए, उन्होंने क़ब्लअज़ीं कहा था कि स्वामी की शिकायत जिसमें राजा के ख़िलाफ़ बाअज़ इज़ाफ़ी इल्ज़ामात भी हैं, इस पर समाअत का आज अहया होगा। अदालत ने ये समाअत 26 मई पर डाल दी जबकि स्वामी के कौंसल तरूण गोम्बर ने कहा कि चिदम़्बरम को ये केस में शरीक मुल्ज़िम बनाने का मुआमला सुप्रीम कोर्ट में जारी है। स्वामी आज हाज़िर अदालत हाज़िर ना रहे, जिसे जज ने नजरअंदाज़ कर दिया क्योंकि वो चेन्नई में हैं।

TOPPOPULARRECENT