Friday , December 15 2017

राजिस्थान इंतिख़ाबात में बी जे पी को मुसलमानों की ताईद का यक़ीन

जैपुर, 12 अप्रेल: राजिस्थान में असेम्बली इंतिख़ाबात से पहले बी जे पी को अक़ल्लियतों की फ़िक्र ज़रूर लाहक़ हुई है, लेकिन ये फ़िक्र कितनी मुसबित है और कितनी मनफ़ी, ये तो इंतिख़ाबात के नताइज सामने आने के बाद ही ज़ाहिर होगा। फ़िलहाल तो पार्टी

जैपुर, 12 अप्रेल: राजिस्थान में असेम्बली इंतिख़ाबात से पहले बी जे पी को अक़ल्लियतों की फ़िक्र ज़रूर लाहक़ हुई है, लेकिन ये फ़िक्र कितनी मुसबित है और कितनी मनफ़ी, ये तो इंतिख़ाबात के नताइज सामने आने के बाद ही ज़ाहिर होगा। फ़िलहाल तो पार्टी ने मुसलमानों में पाई जा रही बेचैनी का नोट लिया है और ये कहा है कि मुसलमानों पर जो मज़ालिम ढाए जा रहे हैं वो काबिले मज़म्मत हैं। पार्टी ने भुलवाड़ा में एक मस्जिद के इन्हिदाम की भी सी बी आई तहक़ीक़ात करवाने का मुतालिबा किया है।

बी जे पी के रियासती नायब सदर यूनुस ख़ान ने एक प्रेस कान्फ़्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि कांग्रेस के दौरे इक़्तेदार में रियासत के मुसलमानों पर मज़ालिम ढाए जाने के कई वाक़ियात सामने आए हैं जिस से अक़ल्लियतों में नाराज़गी पाई जाती है और इस नाराज़गी की वजह से वो अब कांग्रेस से दूर होगए हैं और बी जे पी का साथ देने तैयार हैं।

याद रहे कि यूनुस ख़ान साबिक़ वज़ीर हैं। उन्होंने भुलवाड़ा में एक मस्जिद के इन्हिदाम की सी बी आई तहक़ीक़ात करवाने का भी मुतालिबा किया। उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि इन्हिदामी कार्रवाई हुकूमत की सरपरस्ती में एक माइनिंग कंपनी ने करवाई है ताकि वो अपनी सरगर्मियां जारी रख सकें। अगर बी जे पी बरसरे इक़्तेदार आई तो वो इस मामले की तहक़ीक़ात सी बी आई के ज़रिये करवाने या अदालती तहक़ीक़ात का मुतालिबा करेगी।

TOPPOPULARRECENT