Saturday , December 16 2017

राजिस्थान के टाउन में नाफ़िज़ कर्फ़्यू में नरमी

जयपुर, 10 अप्रेल: गुज़िश्ता हफ़्ते सिंगा नय्यर इलाक़े में तशद्दुद फूट पड़ने के बाद कर्फ़यू नाफ़िज़ कर दिया गया था,लेकिन पुलिस ने आज कर्फ़यू में 6 घंटों की नरमी का ऐलान किया। पुलिस के बयान के मुताबिक़ चूँकि हालात बेहतर होरहे हैं लिहाज़ा स

जयपुर, 10 अप्रेल: गुज़िश्ता हफ़्ते सिंगा नय्यर इलाक़े में तशद्दुद फूट पड़ने के बाद कर्फ़यू नाफ़िज़ कर दिया गया था,लेकिन पुलिस ने आज कर्फ़यू में 6 घंटों की नरमी का ऐलान किया। पुलिस के बयान के मुताबिक़ चूँकि हालात बेहतर होरहे हैं लिहाज़ा सुबह 10.30 बजे से 6 घंटों तक कर्फ़यू में नरमी का ऐलान किया गया है जबकि मुकम्मल तौर पर कर्फ़यू बर्ख़ास्त करने का फ़ैसला एक या दो दिन में किया जाएगा।

याद रहे कि जुमे के रोज़ सिर्फ़ मोटर साईकल की पार्किंग जैसी मामूली बात पर हुई बेहस तशद्दुद इख़तियार कर गई, जिस पर वहां एक हुजूम जमा होगया और इस ने तशद्दुद इख़तियार करते हुए एक फ़ैक्ट्री और कुछ गाड़ियों को नज़रे आतिश कर दिया था। सूरते हाल पर क़ाबू पाने के लिए जिन पुलिस अहलेकारों को तलब किया गया था, मुश्तइल हुजूम ने उन पर भी संगेबारी की थी। कर्फ़्यू में कल 4 घंटें और परसों देढ़ घंटें की नरमी का ऐलान किया गया था।

TOPPOPULARRECENT