Wednesday , December 13 2017

राजीव गांधी यूनीवर्सिटी के अमला की हड़ताल ख़तम

हैदराबाद 30 नवंबर ( प्रैस नोट ) राजीव गांधी यूनीवर्सिटी आफ़ नॉलिज टैक्नालोजी के अमला के अरकान और ओहदेदारान ने आज अपनी हड़ताल से दसतबरदारी इख़तियार कर लेने का डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा की मौजूदगी में ऐलान कि

हैदराबाद 30 नवंबर ( प्रैस नोट ) राजीव गांधी यूनीवर्सिटी आफ़ नॉलिज टैक्नालोजी के अमला के अरकान और ओहदेदारान ने आज अपनी हड़ताल से दसतबरदारी इख़तियार कर लेने का डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा की मौजूदगी में ऐलान किया । ये स्टाफ़ अब यक्म डिसमबर से अपनी डयूटी पर हाज़िर हो जाएगा ।

अमला के अरकान और ओहदेदारान ने मिस्टर राज नरसिम्हा से उन के कैंप ऑफ़िस पर मुलाक़ात की थी ।आला इख़तियार कमेटी की जानिब से भी हड़ताल ख़तम करने की सिफ़ारिश की गई थी । ये मुलाज़मीन 9 नवंबर से हड़ताल कर रहे थे । उन्हों ने ताहम डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर राज नरसिम्हा के मश्वरा पर अपनी हड़ताल को ख़तम करते हुए कम डसमबर सेरुजू बिकार होने से इत्तिफ़ाक़ करलिया है ।

इंतिज़ामीया की जानिब से उन अमला के अरकान और ओहदेदारों को तीक़न दिया गया कि इन की ख़िदमात को तालीमी साल केइख़तताम तक बरक़रार रखा जाएगा और फिर एक पाँच रुकनी कमेटी हुकूमत और यूनीवर्सिटी के इलावा माहिरीन तालीमात पर मुश्तमिल तशकील दी जाएगी ताकि वो यूनीवर्सिटी में मुस्तक़िल अमला के तरीका-ए-कार को क़तईयत दे सके । यूनीवर्सिटी में जमातों का आग़ाज़ 2 डिसमबर से हो जाएगा।

TOPPOPULARRECENT