Friday , May 25 2018

राजीव यूवा करनालू स्कीम के रजिस्टर्ड उम्मीदवारों को इत्तिला

हैदराबाद । 6 जनवरी (सियासत न्यूज़) रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने साल 2012-को आंधरा प्रदेश में रोज़गार का साल क़रार देने केलिए एक लाख 16 हज़ार जायदादों पर सरकारी मह्कमाजात में तक़र्रुरात के लिए आलामीया (नोटिस) जारी कर

हैदराबाद । 6 जनवरी (सियासत न्यूज़) रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने साल 2012-को आंधरा प्रदेश में रोज़गार का साल क़रार देने केलिए एक लाख 16 हज़ार जायदादों पर सरकारी मह्कमाजात में तक़र्रुरात के लिए आलामीया (नोटिस) जारी करदिया है और 25 तक़र्रुरात के मसाबिकती इमतिहानात APPSC और दीगर मह्कमाजात के तहत होंगे। इस के इलावा प्राईवेट सेकटरस में 15 लाख जायदादों पर आइन्दा 3 बरसों में तक़र्रुरात होंगे।

आर वाई के स्कीम के तेहत बेरोज़गार नौजवानों को ऑनलाइन रजिस्ट्रेशन करते हुए नंबर अलॉट किया गया। हद उम्र में 34 साल से बढ़ा कर 36 साल की गई और जिस की तारीख़ गुज़र गई थी इस में तौसीअ की गई। ख़ानगी कंपनीयों से इश्तिराक करते हुए ख़ानगी इदारों में मुलाज़मतें और ट्रेनिंग फ़राहम की जा रही है। इदारा सियासत के तहत शऊर बेदारी मुहिम चलाई गई और ज़ाइद अज़ 20 हज़ार उम्मीदवार ने रजिस्ट्रेशन करवाया।

अब मुख़्तलिफ़ आलामीया की तफ़सीलात केलिए एक मालूमाती किताबचा जिस में अहलीयत, तारीख़ दी गई और मसा बिकती इमतिहान की तैय्यारी केलिए इतवार 8 जनवरी को शहर के पाँच मराकिज़ पर तमसीली इमतिहान रखा गया है जो मुल़्क पेट डॉन स्कूल, मह्दी पटनम सफ़दरया स्कूल निज़द मस्जिद अज़ीज़या फ़लक नुमा निज़द रईतो बाज़ार ,प्रोग्रेस हाई स्कूल मुशिरा बाद

,माडर्न हाई स्कूल निज़द बहादुर यार जंग हाल दीवान दीवढ़ी अंदरून कमान डॉन हाई स्कूल में उम्मीदवार अपने क़रीबी मर्कज़ पर 8 जनवरी को मुक़र्ररा वक़्त से आधा घंटा क़बल रुजू होकर किताबचा हासिल करते हुए शरीक इमतिहान होसकते हैं। इस से उन्हें रोज़गार की मालूमात मिलेगी और इमतिहान पर्चा से वाक़फ़ीयत होगी।

TOPPOPULARRECENT