Tuesday , September 25 2018

राजेंदर नगर में बेहमा ना क़तल

सेल फ़ोन और चंद रूपयों के लीये एक नौजवान का बे रहमाना अंदाज़ में क़तल कर दीया गया । ये संगीन इंसानियत सोज़ वारदात शहर के नवाही इलाक़ा राजेंदर नगर में पेश आया । जहां 25 साला मुहम्मद करीम का क़तल कर दीया गया । पोलीस समझती है के इस के करीबी सा

सेल फ़ोन और चंद रूपयों के लीये एक नौजवान का बे रहमाना अंदाज़ में क़तल कर दीया गया । ये संगीन इंसानियत सोज़ वारदात शहर के नवाही इलाक़ा राजेंदर नगर में पेश आया । जहां 25 साला मुहम्मद करीम का क़तल कर दीया गया । पोलीस समझती है के इस के करीबी साथीयों ने इस का क़तल क्या होगा । जीस को उन्हों ने मंसूबा बंद तरीका से मकान से तलब कीया था । साथीयों के बुलाने पर बीला ख़ौफ़ मुलाक़ात के लीये आया करीम साथीयों के मुबय्यना हमला में हलाक होगया ।

महमूद नगर हुस्न नगर के साकन मुहम्मद ग़ौस के फ़र्ज़ंद करीम पेशा से आटो ड्राईवर बताया गया है । बावसूक़ ज़राए(जानकारी) के मुताबीक़ करीम पहले सेल फ़ोनों का कारोबार करता था । और कारोबार दोस्ताना ताल्लुक़ात में रंजीश(नाराजगी) के बाद करीम ने आटो चल्लाना शुरू कर दीया । लेकीन ख़ुसूमत(दुश्मनी) बाक़ी रही । बावसूक़ ज़राए(जानकारी) के मुताबीक़ करीम पर इस से क़बल(पहले) भी दोता तीन मर्तबा हमला होचुका था । कल रात उसे इस के साथीयों ने हसन नगर चौराहा पर तलब कीया ।

पोलीस राजेंदर नगर समझती है के ये दोस्तों की एक साजिश( चाल) थी और मंसूबा(इरादा) के मुताबीक़ करीम को रात देर गए तलब कीया गया । जहां इस से रुकमी मआमलत पर और सेल फ़ोन को लेकर बेहस तकरार हुई । ये बात इन्सपैक्टर राजेंदर नगर मीस्टर जय राम ने बताई ।

इन्सपैक्टर के मुताबीक़ पहले इस पर हमला कीया गया और फ़रार होने की सूरत में इस का तआक़ुब(पीछा) कर के इस पर चाक़ू से हमला कीया गया हमला आवरों ने करीम को शदीद ज़ख़मी हालत में छोड़कर फ़रार इख़तियार करली और इस के रीश्तेदारों ने करीम को हॉस्पिटल मुंतकील कीया जहां दौरान इलाज रात देर गए करीम की मौत होगई । इन्सपैक्टर के मुताबीक़ तीन अफ़राद( आदमी) ने इस पर हमला कीया और पोलीस ने उन की निशानदेही करली गई है और तहकीकात के बाद पोलीस हक़ीक़ी ख़ातियों को गीरफ़्तार करलेगी ।।

TOPPOPULARRECENT