Monday , December 18 2017

राज्य सभा इंतेख़ाबात में मुस्लिम क़ाइदीन नजर अंदाज़

तेलंगाना मुस्लिम जवाइंट एक्शन कमेटी महबूबनगर क़ाइदीन मुहम्मद मुहसिन ख़ान कन्वीनर , मिर्ज़ा क़ुद्दूस बेग , जवाइंट कन्वीनर ने एक प्रेस कान्फ्रेंस में कहा कि आंधरा प्रदेश से मख़लवा राज्य सभा नशिस्तों के इंतेख़ाबात में बरसर-ए-इक्तदार

तेलंगाना मुस्लिम जवाइंट एक्शन कमेटी महबूबनगर क़ाइदीन मुहम्मद मुहसिन ख़ान कन्वीनर , मिर्ज़ा क़ुद्दूस बेग , जवाइंट कन्वीनर ने एक प्रेस कान्फ्रेंस में कहा कि आंधरा प्रदेश से मख़लवा राज्य सभा नशिस्तों के इंतेख़ाबात में बरसर-ए-इक्तदार कांग्रेस और हिज़ब-ए-इख़्तेलाफ़ तेलगुदेशम की जानिब से मुस्लिम क़ाइदीन को नजर अंदाज़ किया जाना इन जमातों की मुख़ालिफ़ मुस्लिम रविष का मज़हर है ।

उन्होंने कहा कि कांग्रेस और तेलगुदेशम को चाहीए था कि वो एक एक नशिस्त पर मुस्लिम क़ाइद को नामज़द करते मिर्ज़ा क़ुद्दूस बेग ने कहा कि जनाब ज़ाहिद अली ख़ान एडीटर सियासत जो मुस्लमानों और तेलगुदेशम के दरम्यान पाई जाने वाले ख़ला को दूर करने के लिए शब-ओ-रोज़ मेहनत कर रहे हैं ।

अगर उन को नामज़द किया जाता तो तेलगुदेशम को कोई नुक़्सान नहीं होता । मगर तेलगुदेशम ने भी मुस्लिम क़ाइदीन को नज़र अंदाज करते हुए मुख़ालिफ़ मुस्लिम ज़हनियत का सबूत दिया है । प्रेस कान्फ्रेंस में दीगर क़ाइदीन अबदुल क़ादिर , अबदुर्रहीम , मुहम्मद जावेद , और दीगर मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT