Monday , September 24 2018

राज्य सभा में किश्तवाड़ तशद्दुद पर ईज़हार-ए-तशवीश

क़ाइद अपोज़िशन अरूण जेटली की तक़रीर ,प्रेस कान्फ्रेंस में बी जे पी क़ाइद यशवंत सिन्हा और तर्जुमान प्रकाश जावड़ेकर की तन्क़ीद

क़ाइद अपोज़िशन अरूण जेटली की तक़रीर ,प्रेस कान्फ्रेंस में बी जे पी क़ाइद यशवंत सिन्हा और तर्जुमान प्रकाश जावड़ेकर की तन्क़ीद

जम्मू-ओ-कश्मीर के इलाक़ा किश्तवाड़ में तशद्दुद पर ईज़हार-ए-तशवीश करते हुए अपोज़ीशन ने कहा कि मुल्क की ख़ुदमुख़तियारी और यकजहती दाव‌ पर लगी हुई है और इस मसले को फ़िर्कावाराना तसादुम क़रार देते हुए मुस्तर्द नहीं किया जा सकता।

मुबाहिस का आग़ाज़ करते हुए राज्य सभा में क़ाइद अपोज़ीशन अरूण जेटली ने रियास्ती हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो तशद्दुद पर क़ाबू पाने मुनासिब इक़दामात से क़ासिर रही है और इंतिबाह दिया कि 1990 के वाक़िये का इआदा नहीं होना चाहीए जबकि पूरे अक़ल्लीयती तबक़े को वादी कश्मीर से तख़लिया पर मजबूर कर दिया गया था ।

उन्होंने कहा कि हुकूमत के सीनीयर ओहदेदारों के शामिल‌ होने की भी इत्तेलाआत मिली हैं। उन्होंने इस पहलू की तहक़ीक़ात करने का भी मुतालिबा किया । उन्होंने जानना चाहा कहकसी भी शख़्स को अब तक क्यों गिरफ़्तार किया नहीं गया हालाँकि सैंकड़ों दुकानें नज़र-ए-आतिश की जा चुकी है और कई अफ़राद ज़ख़मी होचुके हैं।

उन्होंने रियास्ती हुकूमत पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि वो मुनासिब इक़दामात करने से क़ासिर रही है। ऐवान पार्लीयामेंट के बाहर प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए बी जे पी क़ाइद यशवंत सिन्हा ने इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत झड़पों की ख़ामोश तमाशाई बनी हुई है जिन के पसेपर्दा पाकिस्तान का हाथ होने का शुबा किया जाता है ।

उन्होंने कहा कि ये फ़िर्कावाराना तशद्दुद नहीं हिन्दुस्तान और पाकिस्तान की जंग है और पाकिस्तान की ईमा पर ही सब कुछ होरहा है ।ये मुक़ामी अफ़राद के ख़िलाफ़ तशद्दुद है। उनकी दुकानें और मकान नज़र-ए-आतिश किए जा रहे हैं । पाकिस्तान पर्चम लहराया जा रहा है और पाकिस्तान की ताईद में नारे बाज़ी की जा रही है और हुकूमत इन तमाम वाक़ियात की ख़ामोश तमाशाई बनी हुई है बल्कि सच्चाई को पोशीदा रखने की कोशिश कररही है ।

प्रेस कान्फ्रेंस में बी जे पी के तर्जुमान प्रकाश जोह देकर ने कहा कि हुकूमत जम्मू-ओ-कश्मीर इस मसले पर सियासत कररही है ।

TOPPOPULARRECENT