Sunday , January 21 2018

राज्य सभा में चिदम़्बरम और नायाब सदर नशीन की तकरार कार्रवाई एक घंटा मुअत्तल

एक ग़ैरमामूली वाक़िये में मर्कज़ी वज़ीर फाईनानस पी चिदम़्बरम और नायाब सदर नशीन राज्य सभा पी जे कोरियन के दरमियान राज्य सभा में तरीका-ए-कार के बारे में तकरार होगई । जिसकी वजह से इजलास में हलचल मच गई और कार्रवाई तक़रीबन एक घंटा मुअत

एक ग़ैरमामूली वाक़िये में मर्कज़ी वज़ीर फाईनानस पी चिदम़्बरम और नायाब सदर नशीन राज्य सभा पी जे कोरियन के दरमियान राज्य सभा में तरीका-ए-कार के बारे में तकरार होगई । जिसकी वजह से इजलास में हलचल मच गई और कार्रवाई तक़रीबन एक घंटा मुअत्तल होगई ।

दोपहर के वक़्त जब कोरियन ने अपोज़ीशन क़ाइद अरूण जेटली को जम्मू-ओ-कश्मीर के इलाक़े कशतवार की सूरत-ए-हाल के बारे में ख़िताब करने की दावत दी क्योंकि बी जे पी अरकान क़ब्लअज़ीं उन्हें इस मसले पर ख़िताब की इजाज़त देने का पुर ज़ोर मुतालिबा कररहे थे खासतौर पर इस लिए कि उन्हें कल कशतवार का दौरा करने से रोक दिया गया था ।

मर्कज़ी वज़ीर फाईनानस पी चिदम़्बरम ने कहा कि वो इस मसले पर बयान देना चाहते हैं और इसरार किया कि पहले उन्हें ख़िताब करने की इजाज़त दी जाये ।कोरियन ने कहा कि वो पहले ही जेटली को ख़िताब करने की दावत दे चुके हैं । मर्कज़ी वज़ीर फाईनानस उनके बाद अपना बयान दे सकते हैं ।

उन्होंने चिदम़्बरम से कहा कि अगर उन्हें कोई बयान देना था तो उन्हें चाहीए था कि क़बल अज़वक़्त इत्तेला देते ।इस पर चिदम़्बरम बरहम होगए और उन्होंने कहा कि ये मुकम्मल तौर पर एक कार्रवाई है । वो पूरे एहतेराम के साथ अपना एहतेजाज दर्ज करवाना चाहते हैं । उनके पार्टी रफ़क़ा अहमद पटेल ,अमबीका सोनी और सत्य व्रत चतुर्वेदी ने उनकी ताईद करते हुए सदर नशीन से ख़ाहिश की कि हुकूमत को इस मसले पर पहले बयान देने की इजाज़त दी जाये लेकिन कोरियन अपने मौक़िफ़ पर क़ायम रहे और कहा कि हुकूमत की तरफ से उसकी इत्तेला नहीं दी गई है थी और अब वो क़ाइद अपोज़ीशन को ख़िताब की इजाज़त दे चुके हैं ।

TOPPOPULARRECENT