Friday , January 19 2018

राज्य सभा में बजट मुबाहिस वज़ीर फ़िनानस‌ गैर हाज़िर

नई दिल्ली 18 मार्च ( पी टी आई ) वज़ीर फ़िनानस‌ पी चिदम़्बरम की राज्य सभा में मर्कज़ी बजट पर मुबाहिस के दौरान गैर हाज़िरी पर अपोज़ीशन ने सख़्त तन्क़ीद की है और कहा कि अपनी गैर हाज़िरी से वज़ीर फ़िनानस‌ ने पार्ल्यमंट की तौहीन की है । राज्य सभा में

नई दिल्ली 18 मार्च ( पी टी आई ) वज़ीर फ़िनानस‌ पी चिदम़्बरम की राज्य सभा में मर्कज़ी बजट पर मुबाहिस के दौरान गैर हाज़िरी पर अपोज़ीशन ने सख़्त तन्क़ीद की है और कहा कि अपनी गैर हाज़िरी से वज़ीर फ़िनानस‌ ने पार्ल्यमंट की तौहीन की है । राज्य सभा में आज जैसे ही मिनिस्टर आफ़ स्टेट फ़िनानस‌ मिस्टर एन नारायण मीना तीन अख़राजात बिल्स‌ पेश करने उठे अपोज़ीशन अरकान भी उठ खड़े हुए और एहतेजाज करने लगे ।

शैडूल में ये बिल्स‌ मिस्टर चिदम़्बरम की जानिब से पेश किए जाने थे । बी जे पी और दीगर जमातों के अरकान ने मिनिस्टर आफ़ स्टेट की जानिब से बलज़ की पेशकशी पर एतराज़ किया और चिदम़्बरम की गैर हाज़िरी पर सवाल किया । बी जे पी के रुकन एम वैंकय्या नायडू ने कहा कि जब बजट पर ऐवान में इतने अहम मुबाहिस होने वाले हैं एसे में चिदम़्बरम की गैर हाज़िरी पार्ल्यमेंट की तौहीन के मुतरादिफ़ है ।

उन्होंने कहा कि वज़ीर मौसूफ़ को ऐवान में मौजूद रहना चाहीए था । उन्होंने कुर्सी-ए-सदारत से सवाल किया कि आया उन्होंने ऐवान से गैर हाज़िरी की इजाज़त ली है ? । उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत ऐवान की अहमियत को घटाने की कोशिश कर रही है । शदीद एहतेजाज करते हुए उन्होंने कहा कि इस तरह की हरकतें पारलीमानी ज़ाबता अख़लाक़ के मुग़ाइर हैं।

उस वक़्त कुर्सी-ए-सदारत पर फ़ाइज़ मिस्टर एफ एम एस ना चियापन ने कहा कि सदर नशीन ऐवान की जानिब से मिस्टर चिदम़्बरम को गैर हाज़िरी की इजाज़त देदी गई है । पारलीमानी उमूर के वज़ीर मिस्टर राजीव शुक्ला ने कहा कि चिदम़्बरम को एक अहम मस्रूफ़ियत के लिए चेन्नाई जाना था और एन डी ए के दौर में भी वुज़राए फ़िनानस‌ बजट मुबाहिस के वक़्त ऐवान से गैर हाज़िर रहे और उनके नायबीन ने उन के लिए काम किया है ।

TOPPOPULARRECENT