Tuesday , December 19 2017

राज ठाकरे के ख़िलाफ़ एफ आई आर दर्ज

महाराष्ट्र नव निर्माण सेना (MNS) वर्कर्स का टूल बूथस पर तोड़ फोड़ का सिलसिला जारी है, पुने की रूरल पुलिस ने पार्टी सरबराह राज ठाकरे और दीगर के ख़िलाफ़ दो एफ आई आर दर्ज की हैं जो खेड़-शेवपूर टूल बूथ और कवाडी पाट टूल पलाज़ा जो पुने-शोला पुर शाहे

महाराष्ट्र नव निर्माण सेना (MNS) वर्कर्स का टूल बूथस पर तोड़ फोड़ का सिलसिला जारी है, पुने की रूरल पुलिस ने पार्टी सरबराह राज ठाकरे और दीगर के ख़िलाफ़ दो एफ आई आर दर्ज की हैं जो खेड़-शेवपूर टूल बूथ और कवाडी पाट टूल पलाज़ा जो पुने-शोला पुर शाहेराह पर वाके है, पर गुंडा गर्दी और तोड़ फोड़ के ख़िलाफ़ दर्ज की गई है।

मुंबई में कल पुलिस ने राजीव गांधी बांद्रा-वर्ली सीलिंग पर वाके टूल बूथ पर गुंडा गर्दी और तोड़ फोड़ करने वाले एम एन एस की 25 वर्क़्स को गिरफ़्तार किया था। दूसरी तरफ़ राय गढ़ और लोनी कलझोर करीब‌ जो पुने में वाके हैं, ठाकरे और दीगर 17 अफ़राद के ख़िलाफ़ तशद्दुद को हवा देने वाले अफ़राद पर मुआमलात दर्ज किए गए हैं जबकि पुने-बैंगलोर शाहेराह पर भी इसी नौइय‌त की तोड़ फोड़ के वाक़िया पर मुआमलात दर्ज किए गए हैं।

आख़िर वाक़िये में रियासती एस्टेट ट्रांसपोर्ट की बसों को भी नुक़्सान पहुंचाया गया। यहां इस बात का तज़किरा ज़रूरी है कि हुकूमत की निगरानी या हुकूमत की इजाज़त के साथ ख़ानगी एजंसियों के ज़रिया चलाए जाने वाले टूल बूथस पर रियासत भर के आठ शहरों में इतवार की रात से हमलों का आग़ाज़ किया गया है। गुजिश्ता कुछ दिनों के अंदर ज़ाइद से 70 सियासी कारकुनों को हिरासत में लिया गया है जबकि वज़ीर आला पृथ्वी राज चौहान और वज़ीर दाख़िला आर आर पाटिल ने अपील की है कि टूल बूथस को तशद्दुद का निशाना ना बनाया जाये।

ये रिपोर्टस भी मिली हैं कि महाराष्ट्र काबीना टूल की शरहों में कमी करने के लिए एक इजलास करेगी । याद रहे कि राज ठाकरे ने कुछ रोज़ क़बल अपनी एक तक़रीर में कहा था कि अवाम टूल टैक्स अदा ना करें और अगर कोई जबरी तौर पर वसूल करना चाहे तो उस की शदीद मुख़ालिफ़त की जाये।

TOPPOPULARRECENT