Wednesday , December 13 2017

राज बब्बर की इंतिख़ाबी मुहिम में सलमान ख़ान

ग़ाज़ियाबाद से कांग्रेस के उम्मीदवार राज बब्बर ने अब बालिवुड के टाप अदाकार और अपने दोस्त सलमान ख़ान को अपनी इंतिख़ाबी मुहिम चलाने के लिए मदऊ करने का फैसला किया है क्योंकि सलमान ख़ान नौजवान वोटर्स में बेहद मक़बूल हैं जिससे राज बब्बर

ग़ाज़ियाबाद से कांग्रेस के उम्मीदवार राज बब्बर ने अब बालिवुड के टाप अदाकार और अपने दोस्त सलमान ख़ान को अपनी इंतिख़ाबी मुहिम चलाने के लिए मदऊ करने का फैसला किया है क्योंकि सलमान ख़ान नौजवान वोटर्स में बेहद मक़बूल हैं जिससे राज बब्बर की इंतिख़ाबी मुहिम मूसिर होसकती है और उनके जीतने के इमकानात भी रोशन होसकते हैं।

कांग्रेस के एक सीनियर क़ाइद के मुताबिक़ राज बब्बर ने इस सिलसिले में सलमान ख़ान से मुलाक़ात की है लेकिन सलमान ख़ान ने अब तक कोई क़तई फैसला नहीं किया है। उन्होंने राज बब्बर से इंतिज़ार करने को कहा है। मज़कूरा कांग्रेस क़ाइद राज बब्बर की इंतिख़ाबी मुहिम के नगर में हैं।

उन्होंने बताया कि सिर्फ़ दो रोज़ क़बल राज बब्बर ने सलमान ख़ान से मुलाक़ात की थी और उनसे दरख़ास्त की थी कि वो उनसे (राज बब्बर) के लिए कुछ वक़्त निकालें जिसके बाद सलमान ख़ान ने राज बब्बर से कहा कि वो उन्हें किसी क़तई फैसला लेने के लिए तीन दिन का वक़्त दें। राज बब्बर ने इस सिलसिले में सलमान ख़ान के वालिद सलीम ख़ान से भी बात की थी लेकिन सलीम ख़ान ने राज बब्बर को सलमान ख़ान से रास्त बात चीत करने का मश्वरा दिया।

कांग्रेस क़ाइद के मुताबिक़ राज बब्बर रोड शो के लिए सलमान ख़ान को मदऊ करना चाहते हैं जो नौजवान वोटर्स में बेहद मक़बूल हैं। उन्होंने कहा कि हम बाली वुड की दीगर शख्सियतों को भी मदऊ करने के बारे में ग़ौर-ओ-ख़ौज़ कर रहे हैं। इंतिख़ाबी मुहिम के दौरान हमें अवाम की ज़बरदस्त पज़ीराई हासिल होरही है।

याद रहे कि ग़ाज़ी आबाद से बी जे पी के टिकट पर हिंदुस्तानी अफ़्वाज के साबिक़ सरबराह वी के सिंह और आम आदमी पार्टी के टिकट पर शाज़िया इलमी जबकि समाजवादी पार्टी के टिकट पर सौदान रावत और बी एस पी के टिकट पर मुकुल उपाध्याय ग़ाज़ी आबाद लोक सभा हलक़ा से इंतिख़ाबी मैदान में हैं।

TOPPOPULARRECENT