Monday , December 11 2017

रात के खाने के बाद मकान की छत पर राहुल की शब बसरी

जमीरपुर 13 अक्तूबर (पी टी आई) राहुल गांधी ने अवामी राबिता के अपने प्रोग्राम को तीसरे रोज़ भी जारी रखते हुए मर्कज़ की मुख़्तलिफ़ फ़लाही स्कीमों और कांग्रेस की जानिब से आने वाले असैंबली इंतिख़ाबात के लिए नामज़द किए गए उम्मीदवारों के बार

जमीरपुर 13 अक्तूबर (पी टी आई) राहुल गांधी ने अवामी राबिता के अपने प्रोग्राम को तीसरे रोज़ भी जारी रखते हुए मर्कज़ की मुख़्तलिफ़ फ़लाही स्कीमों और कांग्रेस की जानिब से आने वाले असैंबली इंतिख़ाबात के लिए नामज़द किए गए उम्मीदवारों के बारे में देहातियों से मालूमात हासिल कीं।

याद रहे कि पैर से राहुल गांधी झांसी, हमीरपुर और माहो बह अज़ला के दौरे पर हैं जहां उन्होंने मौज़ा घसयारी में जो मुस्लमानों की अक्सरीयत वाला इलाक़ा है एक मस्जिद के क़रीब चौपाल मीटिंग का इनइक़ाद भी किया।

कांग्रेस ज़राए के मुताबिक़ उन्हों ने देहातियों के साथ तक़रीबन ढेढ़ घंटे तक तफ़सीली बातचीत की। 41 साला क़ाइद ने मौज़ा माछा के सरपंच शब्बीर अहमद के मकान पर शब बसरी भी की।

उन्हों ने शब्बीर अहमद के अरकान ख़ानदान के साथ रात का खाना तनावुल किया और रात में उन के सोने का इंतिज़ाम मकान की कुशादा छत Terrace पर किया गया था। सुबह की अव्वलीन साअतों में राहुल गांधी को ज़ाइक़ादार बैड टी भी पेश की गई।

TOPPOPULARRECENT