Monday , December 18 2017

राना टेस्ट में वापसी के खाहाँ

धर्मशाला 26 जनवरी वनडे क्रिकेट में मैच फ़न्ने शर की हैसियत से मशहूर हिन्दूस्तानी क्रिकेट टीम के मिडल आर्डर बैट्समैन सुरेश राना ने यहां इंग्लैंड केख़िलाफ़ 5 वीं वनडे के ज़िमन में मुनाक़िदा एक प्रेस कान्फ़्रैंस के दौरान मीडिया नुमाइंदों से इज़हार ख़्याल करते हुए कहा कि वो बैटिंग आर्डर में ऊपर खेलना पसंद करते हैं ।

राना ने मज़ीद कहा कि उन्होंने पांचवें , छटा और सातवें नंबर पर अपनी बैटिंग से लुतफ़ उठए है और अगर उन्हें ऊपर के नंबरों पर बैटिंग का मौक़ा दिया जाये तो वो सद फ़ीसद मुज़ाहरा के ज़रीया ज़्यादा से ज़्यादा ओवर्स खेलने के ख़ाहां हैं ताकि विकेट पर ज़्यादा देर ठहरते हुए वो टेस्ट टीम में वापसी करसकें।

ऑस्ट्रेलिया केख़िलाफ़ मुनाक़िद शुदणी टेस्ट सीरीज़ केलिए जेहन तैय्यार करचुके राना ने कहा कि टेस्ट क्रिकेट में इन का औसत बेहतर नहीं लेकिन गुजिश्ता 3 इन्निंगज़ के दौरान उन्होंने एक निस्फ़ सैंचुय‌री भी स्कोर की है। बाएं हाथ के 26 साला बैट्समैन राना ने कहा कि वो टेस्ट क्रिकेट में वापसी के ख़ाहां हैं ,

ताहम ऑस्ट्रेलिया की सीरीज़ से क़बल उन्हें 6 ता 10 फ़बरोरी मुनाक़िद शुदणी इरानी कप में बेहतर मुज़ाहरा की उमीद है । इरानी कप के मुताल्लिक़ उन्होंने कहा कि टेस्ट क्रिकेट में वापसी केलिए ये इरानी कप अहम मुक़ाबला है लेकिन इस से क़बल वो कल यहां खेले जाने वाले पांचवें वनडे पर अपनी तवज्जो मर्कूज़ करचुके हैं।

TOPPOPULARRECENT