Sunday , December 17 2017

रामोजी फ़िल्म सिटी में 43 रोज़ा(दिन‌) तहवार तक़ारीब Carnivalका आग़ाज़(शुरुआत‌)

हैदराबाद१६अक्टूबर( सियासत न्यूज़ )दुनिया का वसीअ तरीन फ़िल्म सिटी रामोजी फ़िल्म सिटी हैदराबाद में 14 अक्टूबरता 25 नवंबर 43 रोज़ा तहवार तक़ारीब के इनइक़ाद की शानदार पैमाने पर अमल में आया । जिस में मुख़्तलिफ़(विभिन्न‌) किस्म की पुरजो

हैदराबाद१६अक्टूबर( सियासत न्यूज़ )दुनिया का वसीअ तरीन फ़िल्म सिटी रामोजी फ़िल्म सिटी हैदराबाद में 14 अक्टूबरता 25 नवंबर 43 रोज़ा तहवार तक़ारीब के इनइक़ाद की शानदार पैमाने पर अमल में आया । जिस में मुख़्तलिफ़(विभिन्न‌) किस्म की पुरजोश तफ़रीहात जैसे सिनेमा ,मर्कज़ी मौज़ू पर मबनी तफ़रीही शोस ,खासतौर पर तैय्यार किया हुआ रोशनियों से उजागर ख़ुसूसी प्रोग्राम शाम देर गए तक आमद के औक़ात में तौसीअ शामिल हैं ।

सय्याह थ्रिल रायडरस और रास्त स्टंटस में हिस्सा ले सकते और दुनिया भर के अह्द क़दीम ,अह्द वसती और अह्देजदीद के शहरों के बिलकुल मुमासिल(एक समान/ बराबर‌) सैटस का नज़ारा कर सकते हैं । रामोजी फ़िल्म सिटी में तफ़रीहात का हर पहलू जिस की फिल्मों के जादू से तहरीक (आन्दोलन‌)मिला सकती है और लज़ीज़ पकवानों रेस्टोरंट्स ग़िज़ाओं के शायक़ीन के लिए मौजूद हैं । पूरे ख़ानदान के साथ तहवारों की सीज़न में लुत्फ़ उठाया जा सकता है ।

तहवार के कारनीवाल मैं कारनीवाल पेड ,मुख़्तलिफ़ शोबों के फ़िल्म ब्लैक ऐंड व्हाइट ,0 ऐम ऐम और एनीमेशन कलर फिल्में और मुख़्तलिफ़ (विभिन्न‌)किस्म के पर कशिश पैकेजस दस्तयाब हैं । सयाहती पिया केज से भी इस्तिफ़ादा कर सकते हैं । दिन के टूर में फ़िल्म सिटी का पर जोश टूर है। इस में कारनीवाल शोस ,दीगर कई शोस ,थ्रिलिंग राईडस ,फिल्मों का जादू ,रास्त ऐक्शण और हिंदूस्तानी सिनेमा को ख़िराज-ए-अक़ीदत शामिल हैं ।

सय्याहों केलिए वलवला अंगेज़ इवनिंग पैकेज तैय्यार किया गया है जो अपने दिन का देर से आग़ाज़(शुरुआत‌)करना और तहवार का भरपूर लुत्फ़ लेना चाहते हैं । डे टूर्स और इवनिंग पैकेजस का हुसैन इमतिज़ाज (मिलाना)मॉर्निंग टल लेट इवनिंग पैकेज है । इस में ए सी कोच में टूर ,बोफ़े लंच और शानदार डिनर ,शाम की ख़ुसूसी तफ़रीहात भी शामिल हैं ।

सय्याहों के लिए होटल असटे पैकेज है जिस में एक पुरसुकून माहौल में क़ियाम शामिल है । तफ़सीलात केलिए 9391138616 पर रब्त पैदा किया जा सकता है ।

TOPPOPULARRECENT