Tuesday , December 12 2017

राम जेठमलानी का लार्ड राम पर रेमार्क,अदालत में शिकायत

हैदराबाद 27 दिसमबर: अदालत ने नरीडमीट पुलिस को मुअत्तल बी जे पी रुकन पार्लीमैंट राम जेठमलानी के ख़िलाफ़ इल्ज़ामात की तहक़ीक़ात का हुक्म दिया है जिन्हों ने लार्ड राम के बारे में मुतनाज़ा तसेरह करते हुए मज़हबी जज़बात को मुबय्यना तौर पर भ

हैदराबाद 27 दिसमबर: अदालत ने नरीडमीट पुलिस को मुअत्तल बी जे पी रुकन पार्लीमैंट राम जेठमलानी के ख़िलाफ़ इल्ज़ामात की तहक़ीक़ात का हुक्म दिया है जिन्हों ने लार्ड राम के बारे में मुतनाज़ा तसेरह करते हुए मज़हबी जज़बात को मुबय्यना तौर पर भड़का दिया था।

बजरंग दल रुकन नवीन कुमार और एडवोकेट सरीनवास यादव ने मल्लिका जिगरी मेट्रो पोलीटन मजिस्ट्रेट कोर्ट में एक ख़ानगी शिकायत दर्ज कराते हुए राम जेठमलानी के इस तसेरह पर मुक़द्दमा के इंदिराज की ख़ाहिश की।

उन्हों ने कहा कि इस तरह का तसेरह करते हुए राम जेठमलानी ने मज़हबी जज़बात मजरूह किए हैं। अदालत ने इस मुआमले की तहक़ीक़ात के बाद नरीडमीट पुलिस को मौक़िफ़ रिपोर्ट पेश करने की हिदायत दी।

वाज़िह रहे कि राम जेठमलानी ने 8 नवंबर को दिल्ली में एक तक़रीब से ख़िताब करते हुए लार्ड राम कोख़राब शौहर क़रार दिया था। उन्हों ने कहा कि था कि लार्ड राम के एक अच्छे शौहर नहीं थे और वो उन्हें बिलकुल पसंद नहीं करते।

उन्हों ने महिज़ बाअज़ माही ग़ैरों के कहने पर एक बेचारी औरत ( सीता ) को बनबास पर भेज दिया था।

TOPPOPULARRECENT