Sunday , December 17 2017

राम मंदिर की तामीर एक पेचीदा मसला

पाना जी

पाना जी

मर्कज़ी वज़ीर श्रीपाद नैक ने कहा कि मोदी हुकूमत अयोध्या में राम मंदिर की तामीर केलिए मदद करने तैयार है। उन्होंने यहां एक प्रेस कान्फ़्रेंस के दौरान पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि मर्कज़ी हुकूमत अयोध्या में राम मंदिर बनाने में मदद करने तैयार है लेकिन इस से पहले इस मसले का दोस्ताना हल निकालने की कोशिश की जानी चाहिए।

हुकूमत मदद करेगी लेकिन असल तामीर का काम मुनज़्ज़म तरीक़े से होना चाहिए। जो लोग इस केलिए लड़ रहे हैं इन में मुसालहत भी ज़रूरी है। वाज़िह रहे कि श्रीपाद नैक का ये बयान एक इसे वक़्त आया है जब कल ही आर एस एस और वी एचपी ने अयोध्या में राम मंदिर की तामीर केलिए बी जे पी पर ज़ोर दिया था और कहा था कि बी जे पी को अपने लोक सभा इंतेख़ाबात के वादे को पूरा करना होगा।

एन डी ए हुकूमत के एक साल की तकमील पर उन्होंने कहा कि कांग्रेस ने सिलसिला वार इल्ज़ामात आइद किए हैं। गोवा में क़ौमी क़ाइदीन जमा हैं जहां मोदी हुकूमत की एक साल की तकमील पर जश्न मनाया जा रहा है। नायक ने कहा कि एन डी ए हुकूमत ने गुज़िशता एक साल के दौरान बेशुमार तरक़्क़ीयाती काम अंजाम दिए हैं।

हम रियासत में तरक़्क़ी का काम जारी रखेंगे। हम तरक़्क़ी केलिए ही मर्कज़ में आए हैं। बी जे पीज़ीरक़ियादत हुकूमत अपने तमाम वादों को पूरा करेगी। आम इंतेख़ाबात के दौरान जो भी वादे किए गए थे, उन्हें बहरहाल पूरा किया जाएगा। कांग्रेस पार्टी अपने दौर में कालाधन लाने में नाकाम रही है। इस ने बैरून-ए-मुल्क के बैंकों में पोशीदा काले धन का पता चलाने केलिए एक टीम भी तशकील नहीं दी।

TOPPOPULARRECENT