Wednesday , September 26 2018

राष्ट्रपति के चुनाव‌ : हामिद अंसारी और जसवंत सिंह में मुक़ाबला

29 उम्मीदवारों की नामज़दगीयाँ मुस्तर्द , 7 अगस्त को राय दही नायब सदर के ओहदा केलिए यू पी ए उम्मीदवार हामिद अंसारी और एन डी ए उम्मीदवार जसवंत सिंह के दरमयान(बीच‌) रास्त मुक़ाबला की तमाम तैय्यारीयां मुकम्मल होचुकी हैं।

29 उम्मीदवारों की नामज़दगीयाँ मुस्तर्द , 7 अगस्त को राय दही
नायब सदर के ओहदा केलिए यू पी ए उम्मीदवार हामिद अंसारी और एन डी ए उम्मीदवार जसवंत सिंह के दरमयान(बीच‌) रास्त मुक़ाबला की तमाम तैय्यारीयां मुकम्मल होचुकी हैं।

नामज़दगी की तन्क़ीह के दौरान आज इन दोनों के पर्चा दरुस्त पाए गए लेकिन दीगर 29 उम्मीदवारों के पर्चा दरकार ज़ाबतों की तकमील में नाकामी के सबब मुख़्तलिफ़ बुनियादों पर मुस्तर्द करदिए गए। नामज़दगी दाख़िल करने के 14 रोज़ा अमल के दौरान 31 उम्मीदवारों की तरफ़ से 42 नामज़दगीयाँ दाख़िल की गई थीं।

मिस्टर हामिद अंसारी की तरफ़ से चार और मिस्टर जसवंत सिंह की तरफ़ से तीन नामज़दगीयाँ दाख़िल की गई थीं। इन इंतेख़ाबात केलिए रिटर्निंग ऑफीसर और लोक सभा के सैक्रेटरी जनरल टी के विश्व अनाथिन ने तन्क़ीह के बाद कहा कि सिर्फ इन दो उम्मीदवारों की नामज़दगीयाँ ही क़बूल की गई हैं। नायाब सदर को लोक सभा और राज्य सभा के (बिशमोल नामज़द) अरकान पर मुश्तमिल इलैक्ट्रॉल कॉलेज की तरफ़ से रास्त बेल्ट के ज़रीया मुंतख़ब किया जाता है।

TOPPOPULARRECENT