Monday , December 18 2017

राहुल की जज़बाती तक़रीर से कांग्रेस की मायूसी ज़ाहिर

बी जे पी के सीनियर क़ाइद वेंकैया नायडू का बयान , कांग्रेस पर दहशतगर्दी की ताईद का इल्ज़ाम

बी जे पी के सीनियर क़ाइद वेंकैया नायडू का बयान , कांग्रेस पर दहशतगर्दी की ताईद का इल्ज़ाम

नायाब सदर कांग्रेस राहुल गांधी के तबसरों को कि उन्हें भी उनके वालिद और दादी की तरह हलाक किया जा सकता है और बी जे पी पर उनकी तन्क़ीद को बरसर-ए-इक्तदार पार्टी की मायूसी और नाउमीदी से सीनियर बी जे पी क़ाइद वेंकैया नायडू ने ताबीर किया। उन्होंने एक प्रेंस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि नायाब सदर कांग्रेस राहुल गांधी की चुरू में तक़रीर पार्टी की मायूसी और नाउमीदी की अक्कासी करती है।

वो नरेंद्र मोदी की बढ़ती हुई मक़बूलियत को हज़म नहीं करसके इस लिए वो उनके बारे में अफ़्वाहें फैलाने की कोशिश कररहे हैं। उन्हों ने कहा कि ये माज़ी के मसाइल का तज़किरा कर के हमदर्दी हासिल करने की एक कोशिश है। इन बातों से ज़ाहिर होता है कि जिन लोगों के पास मुल्क के सामने चैलेंज करने कोई जवाब नहीं होता ऐसी ही बातें करते हैं। इस से ये भी ज़ाहिर होता है कि उनके पास अपनी नाकामी की कोई वज़ाहत मौजूद नहीं है।

इन में तरक़्क़ीयाती एजंडे पर अमल आवरी की सलाहीयत मौजूद नहीं है जो एन डी ए, बी जे पी और नरेंद्र मोदी पेश कररहे हैं। उन्होंने कहा कि राहुल गांधी की पार्टी में ताक़तवर भी मौजूद नहीं है। वो इंदिरा गांधी और राजीव गांधी के क़त्ल का तज़किरा करके हमदर्दी हासिल करने की कोशिश कररहे हैं। उन्होंने कहा कि बुनियादी सवाल ये है कि ये माहौल किस ने पैदा किया था जिस से इंतिशार पसंद फ़िर्खापरस्त और पुरतशद्दुद रुजहानात पैदा हुए।

जिन के नतीजे में दहशतगर्द और इंतेहापसंद अनासिर को उरूज हासिल हुआ। बेशक ऐसा माहौल सिर्फ़ कांग्रेस ने पैदा किया है। उन्हों ने कांग्रेस पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो क़ौम दुश्मन ताक़तों के साथ नरम रवैय्या इख़तियार कर रही है। ईसी ने अकालियों को कमज़ोर करने के लिए भीनडरा वाले को प्रवान चढ़ाया था। वेंकैया नायडू ने सवाल किया कि मुस्लिम लीग से इत्तिहाद किस ने किया? उवैसी और शहाबुद्दीन के दोस्त कौन हैं? किस ने फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ को फ़रोग़ दिया है? क्या कांग्रेस ने ऐसा नहीं किया? हिन्दुस्तानी बहालई अमन फ़ौज श्रीलंका को किस ने रवाना की थी।

हमारे सिपाहीयों की मौत का कौन ज़िम्मेदार है। बी जे पी क़ाइद ने इल्ज़ाम आइद किया कि कांग्रेस की पालिसीयां ही दहशतगर्दी और अलैहदगी पसंदी के उरूज की ज़िम्मेदार हैं। उन्होंने मुजव्वज़ा इंसिदाद फ़िर्कावाराना तशद्दुद बल की सख़्ती से मुख़ालिफ़त करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि इसका मक़सद कम अज़ कम अक़ल्लीयतों को अपनी जानिब करना है। बी जे पी क़ाइद ने कहा कि रंगनाथ मिश्रा और सच्चर कमेटी की सिफ़ारिशात निशानदेही करती हैं कि गुज़िश्ता कई बरसों से कांग्रेस की हुकूमत अक़ल्लीयतों की फ़लाह-ओ-बहबूद से क़ासिर रही है।

TOPPOPULARRECENT