Saturday , December 16 2017

राहुल की क़ियामगाह पर सिखों का एहतेजाज

सिख एहतेजाजी जिन की क़ियादत शिरोमणि अकाली दल और दिल्ली सिख गुरुद्वारा इंतेज़ामी कमेटी कर रहे थे, आज राहुल गांधी की क़ियामगाह पर एहतेजाजी मुज़ाहरे करने में कामयाब रहे। उन्होंने कांग्रेस अरकान के नामों का इन्किशाफ़ करने का मुतालिबा क

सिख एहतेजाजी जिन की क़ियादत शिरोमणि अकाली दल और दिल्ली सिख गुरुद्वारा इंतेज़ामी कमेटी कर रहे थे, आज राहुल गांधी की क़ियामगाह पर एहतेजाजी मुज़ाहरे करने में कामयाब रहे। उन्होंने कांग्रेस अरकान के नामों का इन्किशाफ़ करने का मुतालिबा किया जो मुबय्यना तौर पर 1984 के सिख दुश्मन फ़सादात‌ में मुलव्विस थे।

बर्तानिया की डी एस जी एम सी के सदर मनजीत सिंह ने कहा कि वो राहुल गांधी से ये नाम जानना चाहते हैं , इस केलिए उन्हें 72 घंटे का अल्टीमेटम दिया गया है, जिस के बाद वज़ीर-ए-आज़म की क़ियामगाह पर एहतेजाज किया जाएगा। एहतेजाजियों में कांग्रेस मुख़ालिफ़ नारे बाज़ी की।

स्याह पर्चम और प्ले कार्ड्स लहराते हुए हज़ारों सिख महलोकेन् के विरसा-ए-के साथ इंसाफ़ का मुतालिबा किया जो अक्तूबर 1984 के फ़सादात‌ में हलाक कर दिए गए थे। ये फ़सादात‌ वज़ीर-ए-आज़म इंदिरा गांधी के उनके सिख बॉडीगार्ड के हाथों क़त्ल के बाद हुए थे।

TOPPOPULARRECENT