Monday , December 18 2017

राहुल गांधी का कुल हिंद कांग्रेस क़ाइदीन के साथ अव्वलीन इजलास

नई दिल्ली, 01 फरवरी: (पी टी आई) राहुल गांधी ने आज पार्टी के कुल हिंद क़ाइदीन के साथ बहैसीयत नायब सदर पार्टी अव्वलीन तबादला-ए-ख़्याल इजलास मुनाक़िद किया जिसके दौरान काफ़ी तन्क़ीद , एक दूसरे पर इल्ज़ाम तराशी और शिकायात के मनाज़िर देखे गए। त

नई दिल्ली, 01 फरवरी: (पी टी आई) राहुल गांधी ने आज पार्टी के कुल हिंद क़ाइदीन के साथ बहैसीयत नायब सदर पार्टी अव्वलीन तबादला-ए-ख़्याल इजलास मुनाक़िद किया जिसके दौरान काफ़ी तन्क़ीद , एक दूसरे पर इल्ज़ाम तराशी और शिकायात के मनाज़िर देखे गए। तीन घंटे तवील इजलास में सीनीयर क़ाइदीन ने या तो अपने साथियों को या चीफ़ मिनिस्टर्स को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए उन पर रियासती तंज़ीमों का अग़वा कर लेने का इल्ज़ाम आइद किया।

एक सीनीयर क़ाइद ने तबादला-ए-ख़्याल इजलास को मॉरो और भागो मुआमला क़रार दिया। इस तरह उन्होंने बिलवासता तौर पर ये इल्ज़ाम आइद किया कि पार्टी का हर ओहदेदार मौकापरस्त है और अपनी रियासत में या कुल हिंद कांग्रेस के इजलास में पार्टी दुश्मन सरगर्मीयों में मुलव्वस रहता है।

पार्टी के बाअज़ जनरल सेक्रेटरी और दीगर क़ाइदीन ने भी इल्ज़ाम आइद किया कि क़ाइदीन जिन रियासतों के उमूर् (Affairs) के इंचार्ज होते हैं, वो नाकामी के बावजूद उन्हें तरक़्क़ी दे दी जाती है। एक शिकायत ये भी थी कि सदर प्रदेश कांग्रेस , चीफ़ मिनिस्टर्स का खिलौना बन जाता है।

प्रदेश कांग्रेस की इस काबिल-ए-रहम हालत को तbदील करना ज़रूरी है, क्योंकि रियासत के उमूर् उसी की मर्ज़ी के मुताबिक़ चलाए जाना चाहिऐं । मुतअद्दिद क़ाइदीन ने कहा कि किसी रियासत में पार्टी की नाकामी के बाद वहां पर तंज़ीम का अहया बहुत मुश्किल काम बन जाता है।

TOPPOPULARRECENT