Monday , December 18 2017

राहुल गांधी का दौरा-ए-कश्मीर

सोना मर्ग (कश्मीर) ०५ अक्टूबर (पी टी आई) कांग्रेस लीडर राहुल गांधी ने आज कश्मीर के अवाम तक पहूंच कर कहा कि वो उन की तकलीफ़ को समझने के ख़ाहां हैं। उन्होंने कहाकि मुल़्क की तरक़्क़ी में कश्मीर के अवाम को भी शामिल करने केलिए वो मुम्किना

सोना मर्ग (कश्मीर) ०५ अक्टूबर (पी टी आई) कांग्रेस लीडर राहुल गांधी ने आज कश्मीर के अवाम तक पहूंच कर कहा कि वो उन की तकलीफ़ को समझने के ख़ाहां हैं। उन्होंने कहाकि मुल़्क की तरक़्क़ी में कश्मीर के अवाम को भी शामिल करने केलिए वो मुम्किना कोशिश करेंगे।

राहुल गांधी ने तक़रीबन एक साल के बाद कश्मीर का दौरा किया है। उन्होंने जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए शेख़ अबदुल्लाह और उन के परदादा (जवाहरलाल नेहरू) फिर उन के वालिद ( पिता) राजीव गांधी और फ़ारूक़ अबदुल्लाह के माबैन ( बीच) काफ़ी क़रीबी रवाबित ( स‍बंध) थे।

वो रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर उमर अबदुल्लाह के साथ मिल कर रियासत ( राज्य) की बेहतरी के लिए उसी अंदाज़ में काम करने के ख़ाहां हैं। कांग्रेस जनरल सेक्रेटरी यहां श्रीनगर और लीहा के दरमयान तमाम मौसम में बेहतर राबते ( संबंध) के लिए तामीर की जाने वाली सुरंग की तक़रीब संग-ए-बुनियाद में बहैसीयत एज़ाज़ी ( सम्मानित) मेहमान शरीक ( शामिल) थे।

राहुल ने कहाकि उन के दो मक़ासिद ( मकसद) हैं, एक यहां के अवाम के साथ बेहतर रवाबित का क़ियाम और दूसरा कश्मीरी नौजवानों को तरक़्क़ीयाती अमल में बराबर का शरीक करना है।

TOPPOPULARRECENT