Monday , January 22 2018

राहुल गांधी की करिश्माती क़ियादत के सामने नरेंद्र मोदी ढेर

हैदराबाद 10 मई (सियासत न्यूज़) कांग्रेस के रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन ने कर्नाटक में कांग्रेस की कामयाबी पर इज़हारे मुसर्रत करते हुए कहा कि राहुल गांधी की करिश्माती क़ियादत के सामने नरेंद्र मोदी ढेर हो गए और ज

हैदराबाद 10 मई (सियासत न्यूज़) कांग्रेस के रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन ने कर्नाटक में कांग्रेस की कामयाबी पर इज़हारे मुसर्रत करते हुए कहा कि राहुल गांधी की करिश्माती क़ियादत के सामने नरेंद्र मोदी ढेर हो गए और जुनूबी हिंद से बी जे पी का खात्मा हो गया।

उन्हों ने कहा कि कर्नाटक का इलेक्शन सेक्युलर अज़म और फ़िर्कापरस्ती के दरमयान अहम मुक़ाबला था, जिस में कर्नाटक के अवाम बिलख़ुसूस मुसलमानों ने फिर्कापरस्त बी जे पी को शिकस्त दी और कांग्रेस को कामयाब बनाकर सेक्युलर अज़म का पर्चम बुलंद किया।

वाज़ेह रहे कि कांग्रेस ने 18 मुस्लिम क़ाइदीन को पार्टी टिकट दिया था, जिस में 9 मुस्लिम क़ाइदीन ने कामयाबी हासिल की। उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की कारकर्दगी क़ाबिले सताइश है। चीफ़ मिनिस्टर ने अक़लीयती बजट को 1027 करोड़ तक पहुंचाकर तारीख़ी कारनामा अंजाम दिया है।

TOPPOPULARRECENT