Sunday , December 17 2017

राहुल गांधी के ख़िलाफ़ आर एस एस का मुक़द्दमा

आर एस एस ने आज महाराष्ट्र की एक अदालत में राहुल गांधी के ख़िलाफ़ भगवा तंज़ीम को महात्मा गांधी के क़त्ल में मुलव्विस करने वाले तब्सरे की बुनियाद पर मुक़द्दमा दायर करलिया। राजेश कुंटे सेक्रेटरी आर एस एस भीवनडी यूनिट ने राहुल गांधी के ख़ि

आर एस एस ने आज महाराष्ट्र की एक अदालत में राहुल गांधी के ख़िलाफ़ भगवा तंज़ीम को महात्मा गांधी के क़त्ल में मुलव्विस करने वाले तब्सरे की बुनियाद पर मुक़द्दमा दायर करलिया। राजेश कुंटे सेक्रेटरी आर एस एस भीवनडी यूनिट ने राहुल गांधी के ख़िलाफ़ शिकायत दर्ज करवाई जिस में उन्होंने कहा कि ये तब्सरा बदनाम करने वाले हैं और कांग्रेस क़ाइद के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा किया।

बी जे पी इस सिलसिले में इलेक्शन कमीशन से पहले ही रुजू होचुकी है। कुंटे ने कहा कि उन्होंने फ़स्ट क्लास मजिस्ट्रेट की अदालत भीवनडी में राहुल गांधी के ख़िलाफ़ एक फ़ौजदारी शिकायत दर्ज करवाई है। उन्होंने अपनी तक़रीर के ज़रीये आर एस एस की शौहरत को नुक़्सान पहुंचाया है।

ये तबसरे मुफ़ादात हासिला के तहत किए गए थे। और उनका इल्ज़ाम कि आर एस एस के आदमीयों ने महात्मा गांधी का क़त्ल किया था, इस मुक़द्दमे में अदालती फ़ैसले के ख़िलाफ़ हैं। ये इंतेख़ाबी मुफ़ादात के लिए दानिस्ता कोशिश है। इमकान है कि अदालत दरख़ास्त की समाअत 27 मार्च को करेगी।

TOPPOPULARRECENT