Thursday , November 23 2017
Home / India / राहुल गांधी पर क़ौम दुश्मनों के एहतेजाज की ताईद का इल्ज़ाम

राहुल गांधी पर क़ौम दुश्मनों के एहतेजाज की ताईद का इल्ज़ाम

नई दिल्ली 25 फ़रवरी: मर्कज़ी वज़ीर बराए फ़रोग़ इन्सानी वसाइल स्म्रती ईरानी ने कांग्रेस खासतौर पर राहुल गांधी और बाएं बाज़ू की पार्टीयों को जवाहरलाल नेहरू यूनीवर्सिटी और हैदराबाद यूनीवर्सिटी तनाज़आत पर मबाहिस के बाद तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कोशिश की के अप्पोज़ीशन को इन वाक़ियात का ज़िम्मेदार क़रार दिया जाये। सख़्त लब-ओ-लहजा में अपनी जज़बाती और ब्रहम तक़रीर के दौरान उन्होंने जवाहरलाल नेहरू यूनीवर्सिटी के स्टूडेंटस के ख़िलाफ़ कार्रवाई का दिफ़ा करते हुए कहा कि कन्हैया कुमार और बाज़ दुसरे स्टूडेंट क़ौम दुश्मन सरगर्मीयों में शामिल पाए गए हैं।

यूनीवर्सिटी के इंतेज़ामीया ने ख़ुद उन्हें क़सूरवार क़रार दिया है। मबाहिस लोक सभा में कल भी होंगे जबकि कांग्रेस ने इस के लिए इसरार किया। लोक सभा में आज दोनों फ़रीक़ैन की तरफ से एक दूसरे पर क़ौम परस्ती और हुब्ब-उल-व्तनी की तावील की बिना पर इल्ज़ाम तराशी देखी गई। कांग्रेस और दुसरे अप्पोज़ीशन पार्टीयों ने हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो इंतिशार पसंद और नफ़रतअंगेज़ माहौल पैदा कर रही है ताकि उन इंतिशार पसंद मसाइल को ज़िंदा रखा जा सके।

स्म्रती ईरानी की जारिहाना तक़रीर पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने उनकी सताइश करते हुए अपने ट्विटर पर तहरीर किया सत्यमेव जयते उस के साथ ही स्म्रती ईरानी की तक़रीर करते हुए तस्वीर भी पोस्ट की।

TOPPOPULARRECENT