Saturday , January 20 2018

राहुल गांधी पुराने शहर की पसमांदगी पर फ़िक्रमंद

हैदराबाद: क़ाइद अपोज़िशन तेलंगाना क़ानूनसाज़ काउंसिल मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि कांग्रेस के नायब सदर राहुल गांधी बहुत जल्द पुराने शहर का दौरह करेंगे। पुराने शहर में पाई जाने वाली पीने के पानी की क़िल्लत को मुनज़्ज़म तरीक़े से नजरअंदाज़ करते हुए ‘ वाटर माफ़िया ‘ की हौसला-अफ़ज़ाई करने का मजलिस पर इल्ज़ाम आइद किया अपने ऐमएलसी फ़ंडज़ को पुराने शहर की तरक़्क़ी के लिए भी इस्तेमाल करने का ऐलान किया।

मुहम्मद अली शब्बीर ने पुराने शहर के चंदरायनगुट्टा और बारकस के अलावा दूसरे इलाक़ों का दौरा किया दौरा करते हुए कांग्रेस उम्मीदवारों के हक़ में इंतेख़ाबी मुहिम चलाई। इस मौक़े पर मुहम्मद पहलवान के भाई साबेर याफ़ई के अलावा उनके अरकाने ख़ानदान में सिकन्दर याफ़ई , नबील याफ़ई , मुहम्मद वालहान सदर ग्रेटर हैदराबाद सिटी कांग्रेस अक़िल्लीयत डिपार्टमेंट मिस्टर शेख़ अब्दुल्लाह सुहेल जनरल सेक्रेटरी सिटी कांग्रेस कमेटी सय्यद निज़ामुद्दीन बलदी डीवीझ़न चंदरायनगुट्टा के कांग्रेसी उम्मीदवार शेख़ नवेद के अलावा दूसरे मौजूद थे।

मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि बारकस में बहुत बड़े ज़ख़ीरा आब की तामीर का मसला कई साल से ज़ेर-ए-इलतिवा है। वो अपने ऐम एलसी फ़ंडज़ से इसकी आजलाना तामीर के लिए पूरी तरह तैयार है। इस के लावा पुराने शहर के दूसरे इलाक़ों में जहां भी फ़ंडज़ की ज़रूरत महसूस होगी वो अदा करने से गुरेज़ नहीं करेंगे यही नहीं सूद की लानत ने सारे पुराने शहर को जकड़ लिया है।

कांग्रेस के10 साला दौर-ए-हकूमत शहर हैदराबाद की तरक़्क़ी के लिए एक लाख करोड़ रुपये ख़र्च किए गए। पुराने शहर की तरक़्क़ी के लिए भी2000 करोड़ रुपये जारी किए गए थे मगर मजलिस ने इसका सही इस्तेमाल नहीं किया जिसकी वजह से मसाइल जूं के तूं पड़े हुए हैं । चंदरायन गुट्टा और उप्पूगुड़ा के फ़्लाई ओवर्स कांग्रेस के दौर-ए-हकूमत में तामीर किए गए इंटरनेशनल एयरपोर्ट के लिए बारकस से भी रास्ता हमवार किया गया पुराने शहर की तरक़्क़ी में मजलिस बहुत बड़ी रुकावट है। मुहम्मद अली शब्बीर के दौरे के दौरान मजलिस और दूसरी जमातों के कई क़ाइदीन-ओ-कारकुन कांग्रेस में शामिल हो गए बारकस के अवाम ने उनका रिवायती घावा और ड्राई फ़रुट से इस्तेक़बाल किया|

TOPPOPULARRECENT