Monday , December 18 2017

रिचा बंडा : 24 लाख राशन कार्ड्स , पाँच लाख वज़ाइफ़ की तक़सीम

हैदराबाद । 1 नवमबर । (सियासत न्यूज़ ) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने रियासत भर में 2 नवंबर से शुरू किए जाने वाले रिचा बंडा प्रोग्राम के कामयाब इनइक़ाद को यक़ीनी बनाने केलिए मोअस्सिर इक़दामात करने की तमाम ज़िला कलक्टरो

हैदराबाद । 1 नवमबर । (सियासत न्यूज़ ) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने रियासत भर में 2 नवंबर से शुरू किए जाने वाले रिचा बंडा प्रोग्राम के कामयाब इनइक़ाद को यक़ीनी बनाने केलिए मोअस्सिर इक़दामात करने की तमाम ज़िला कलक्टरों को हिदायत दी और साथ ही साथ कहा कि यक्म नवंबर को एक रुपया फ़ी केलो चावल स्कीम का भी हैदराबाद से आग़ाज़ किया जाएगा ।

लिहाज़ा 2 नवंबर से अज़ला में भी एक रुपया फ़ी केलो चावल स्कीम पर अमल आवरी करने की कलक्टरों को हिदायत दी गई। आज यहां रियास्ती सकरीटरीट से वीडीयो कान्फ़्रैंस के ज़रीया तमाम ज़िला कलक्टरों से ख़िताब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने रिचा बंडा प्रोग्राम को कामयाब बनाने केलिए इंचार्ज डिस्ट्रिक्ट मिनिस्टर्स से सलाह-ओ-मश्वरा के ज़रीया प्रोग्राम्स मुरत्तिब करके जामि हिक्मत-ए-अमली इख़तियार करने की हिदायत दी।

इस के इलावा हलक़ा जात असबमली में भी रिचा बंडा प्रोग्राम मुनज़्ज़म-ओ-मुनाक़िद करने केलिए अरकान असबमली मुताल्लिक़ा हलक़ा जात से भी मश्वरा करके प्रोग्राम मुरत्तिब करें। उन्हों ने कहा कि रियासत भर में इस रिचा बंडा प्रोग्राम के दौरान जुमला (24) लाख नए राशन कारडज़ दिए जाऐंगे और पाँच लाख वज़ाइफ़ (बिशमोल ग़रीब-ओ-मुअम्मर अफ़राद , जिस्मानी माज़ूरिन वग़ैरा)भी इस रिचा बंडा प्रोग्राम के दौरान दिए जाऐंगे ।

चीफ़ मिनिस्टर ने ज़िला कलक्टरों से कहा कि अनदरमा हाउज़िंग प्रोग्राम के तहत ग़रीब अफ़राद केलिए मकानात भी मंज़ूर किए जाऐंगे । इसतरह इस मुजव्वज़ा रिचा बंडा प्रोग्राम में रियासत के (35) लाख ख़ानदानों को फ़ायदा पहूंचेगा। उन्हों ने कहा कि रिचा बंडा प्रोग्राम में जुमला (3500) करोड़ रुपय मालियती असासा जात तक़सीम किए जाऐंगे । इस के इलावा तलंगाना अज़ला में इंदिरा जला प्रभा और रीतू महेला सदसो मुनाक़िद किए जाऐंगे और उन प्रोग्रामों के दौरान तलंगाना अज़ला में ही जुमला (55) लाख इस्तिफ़ादा कुननदों में (1300) करोड़ रुपय फ़राहम किए जाऐंगे ।

चीफ़ मिनिस्टर ने रियासत में ख़ुशकसाली हालात का तज़किरा करते हुए बताया कि ज़िला कलक्टरों की जानिब से मौसूला रिपोर्टस की बुनियाद पर रियासत के (456) मंडलस को ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा मंडल क़रार देते हुए ऐलान करदिया गया है और ज़िला कलक्टरों से मज़ीद मौसूल होने वाली रिपोर्टस की बुनियाद पर हुकूमत और भी मंडलों को ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा क़रार देने का ऐलान करेगी ।

मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने ज़िला कलक्टरों से ख़ाहिश की कि वो सरकारी मदारिस में पीने के पानी की सहूलतें फ़राहम करने के इलावा मदारिस में की तामीर केलिए भी मॶसर-ओ-मुसबत इक़दामात करें ताकि बिलख़सूस मदारिस मैं तालिबात-ओ-मुअल्लिमात को दरपेश मसाइल-ओ-मुश्किलात को दूर किया जा सके और उन तमाम केलिए हुकूमत की जानिब से (37) करोड़ रुपय मंज़ूर किए गए हैं ।

इसतरह रियासत में (28,000) हज़ार सरकारी मदारिस में पीने के पानी की फ़राहमी के इलावा बैतुलख़ला की तामीर वग़ैरा के इक़दामात किए जाऐंगे । इस वीडीयो कान्फ़्रैंस में रियास्ती चीफ़ सैक्रेटरी मिस्टर पंकज दीवीदी , रियास्ती वुज़रा बी सत्य ना रावना , पी बालराज , डी नागेंद्र , पी सत्य ना रावना-ओ-दीगर वुज़रा मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT