Monday , June 18 2018

रियासती काबीना में तजरुबेकार वुज़रा की शमूलीयत का मंसूबा

हैदराबाद 26 जुलाई:चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने अपनी वज़ारत में रद्दोबदल के लिए मुशावरत का आग़ाज़ कर दिया है। बताया जाता हैके साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस डी श्रीनिवास और पार्टी के क़ौमी सेक्रेटरी जनरल डॉ केशव राव‌ के अलावा बाज़ सीनीयर क़ाइदीन से चीफ़ मिनिस्टर ने काबीना में रद्दोबदल के मसले पर मुशावरत की है।

बावसूक़ ज़राए ने बतायाकि चीफ़ मिनिस्टर अपनी काबीना में डी श्रीनिवास को शामिल करना चाहते हैं कियुंकि मौजूदा काबीना में कडीम श्रीहरी के अलावा कोई भी तजरुबेकार वज़ीर मौजूद नहीं है और ज़्यादा तर वुज़रा पहली मर्तबा वज़ारत में शामिल हुए हैं।

वज़ारत में तजरुबेकार वुज़रा की कमी के बाइस चन्द्रशेखर राव‌ को भी कई अहम फ़ैसले करने और ओहदेदारों से निमटने में दुशवारी का सामना है। यही वजह हैके वो डी श्रीनिवास को काबीना में शामिल करने का मंसूबा बनारहे हैं ताके सीनीयर और तजरुबेकार वुज़रा की तादाद में इज़ाफ़ा हो और वक़तन फ़वक़तन उन से अहम उमोर पर मुशावरत की जा सके।

चीफ़ मिनिस्टर ने डी श्रीनिवास से उनके घर पर हालिया मुलाक़ात के दौरान भी इस मसले पर तबादला-ए-ख़्याल किया और इत्तेलाआत के मुताबिक़ डी श्रीनिवास ने काबीना में शमूलीयत से इत्तेफ़ाक़ करलिया है। डी श्रीनिवास की काबीना में शमूलीयत से ना सिर्फ़ निज़ामबाद बल्कि तेलंगाना के दुसरे अज़ला में भी कांग्रेस कैडर को टी आर एस की तरफ़ राग़िब करने में मदद मिलेगी।

TOPPOPULARRECENT