Monday , September 24 2018

रियासती बजट अवाम की उम्मीद के मुताबिक़ होगा:गवर्नर

हैदराबाद 11 मार्च: तेलंगाना हुकूमत का सालाना बजट बराए साल 2016-17 अवामी तवक़्क़ुआत-ओ-उम्मीदों के मुताबिक़ होगा और रियासत की तरक़्क़ी में एक अहम संगे मेल साबित होगा। पिछ्ले 21 माह में तेलंगाना हुकूमत ने अवाम की तरजीही ज़रूरीयात की निशानदेही की है और आबपाशी-ओ-बर्क़ी शोबों पर तवज्जा देने अलावा मिशन काकतीय, मिशन भगीरता, बहबूदी स्कीमात जैसे आसरा वज़ाइफ़, तमानीयत ख़ुराक स्कीम, कल्याण लक्ष्मी, शादी मुबारक, ग़रीब लोगें के लिए डबल बेडरूम मकानात की फ़राहमी के साथ दर्ज फ़हरिस्त अक़्वाम-ओ-क़बाइल पसमांदा और अक़लियती तबक़ात की फ़लाह-ओ-बहबूद पर बेहतर अमल आवरी को यक़ीनी बनाने के इक़दामात किए हैं।

गवर्नर ने बताया कि हुकूमत अक़लियती तबक़ात की बहबूद और उनके तालीमी मयारात को बेहतर बनाने का भी अह्द रखती है और इस मक़सद को पूरा करने अक़लियती तबक़ा के तलबा-ओ-तालिबात के लिए तेलंगाना में 70 नए अक़ामती मदारिस का क़ियाम अमल में लाने की तजवीज़ पर अमल आवरी के इक़दामात कर रही है।

इस के अलावा अक़लियती तबक़ा की लड़कीयों की शादी के लिए शादी मुबारक स्कीम के तहत हर मुस्लिम लड़की की शादी के लिए 51,000/ रुपये की माली इमदाद फ़राहम कर रही है। गवर्नर ने कहा के मुसलमानों को 12 फ़ीसद रिजर्वेशन फ़राहम करने हुकूमत के वादे का कोई तज़किरा नहीं किया है। उम्मीद की जा रही थी कि गवर्नर मुस्लिम रिजर्वेशन के मसले पर मुसलमानों में पैदा होने वाले अंदेशों को दूर करेंगे लेकिन इस मसले पर हुकूमत के मौकुफ़ को वाज़िह नहीं किया गया। गवर्नर ने कहा कि उन्हें ख़ुशी है कि हुकूमत ने महाराष्ट्रा के साथ दरयाए गोदावरी के पानी की हिस्सादारी से मुताल्लिक़ मसाइल की ख़ुशगवार माहौल में यकसूई करली है।

गवर्नर ने कहा कि ये इक़दाम रियासत में तमाम की ख़ुशहाली के लिए आबी वसाइल के इस्तेमाल को बेहतर बनाने की अच्छी-ओ-शानदार कोशिश है। उन्होंने बताया कि आबपाशी शोबे पर अव्वलीन तर्जीह दी जाएगी जबकि रियासत का बजट बराए साल 2016-17- मुस्तक़बिल के लिए रोड मैप जैसा होगा। 108 एम्बुलेंस सर्विस को बेहतर बनाया जाएगा। ग़रीब अवाम की बेहतर तिब्बी सहूलतों की फ़राहमी के इक़दामात किए जाएंगे। सरकारी दवाख़ानों में तबदीलीयां लाई जा रही हैं।

TOPPOPULARRECENT