Sunday , December 17 2017

रियासत आफ़ात समावी का शिकार तो दूसरी तरफ़ जश्न यौमे तासीस की तैयारीयां

चीफ़ मिनिस्टर की जानिब से जे डब्लयू टी इश्तिहारी एजेंसी को मुख़तस कर्दा करोड़ों रुपये के फंड्स की आला सतही तहक़ीक़ात करवाई जाएं। रुक्न असेंबली तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के हरीश राव ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए

चीफ़ मिनिस्टर की जानिब से जे डब्लयू टी इश्तिहारी एजेंसी को मुख़तस कर्दा करोड़ों रुपये के फंड्स की आला सतही तहक़ीक़ात करवाई जाएं। रुक्न असेंबली तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के हरीश राव ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए ये बात कही। उन्हों ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर एक नवंबर को यौमे तासीस आंध्र प्रदेश के मौक़ा पर 45 करोड़ रुपये के अख़राजात से तक़ारीब के इनेक़ाद का मंसूबा रखते हैं।

जबकि रियासत मुकम्मल तौर पर आफ़ात समावी का शिकार है और बारिश के मुतास्सिरीन हुकूमत की इमदाद के मुंतज़िर हैं। रियास्ती हुकूमत की जानिब से मुतास्सिरीन को इमदाद के लिए ताहाल कोई एलान नहीं किया गया लेकिन हुकूमत यौमे तासीस आंध्र प्रदेश को शानदार पैमाना पर मनाने के लिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात करने में मसरूफ़ है।

उन्हों ने किरण कुमार रेड्डी को मुख़ालिफ़ अवाम चीफ़ मिनिस्टर क़रार देते हुए कहा कि एन किरण कुमार रेड्डी की जानिब से हुकूमत और ख़ुद की तशहीर के लिए किए गए अख़राजात की तहक़ीक़ात करवाई जानी चाहीए। उन्हों ने बताया कि हुकूमत अवामी मसाइल के हल के बजाय मौजूदा हालात का फ़ायदा उठाते हुए अवाम को मज़ीद मसाइल में मुबतला कर रही है ताकि अवाम में हुकूमत से सवाल करने का एहसास बाक़ी ना रहे और वो अपने ही मसाइल में उलझे रहें।

टी हरीश राव ने बताया कि तेलंगाना राष़्ट्रा समीती मुख़ालिफ़ तेलंगाना चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की बदउनवानीयों और बेक़ाईदगियों के इलावा अवाम दुश्मन पॉलिसीयों को मंज़रे आम पर लाते हुए अपनी जद्दो जहद में शिद्दत पैदा करेगी।

TOPPOPULARRECENT