Friday , December 15 2017

रियासत की तक़सीम से मुताल्लिक़ बाई रेड्डी का रेमार्क शख़्सी : दियाकर राव‌

हैदराबाद । २९ जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : तेलंगाना तलगो देशम फ़ोर्म के कन्वीनर-ओ-रुकन असम्बली मिस्टर ई दिया कर राव‌ ने राइलसीमा की नुमाइंदगी करने वाले तेलगु देशम के क़ाइद मिस्टर बाई रेड्डी राज शेखर रेड्डी की रियासत की तक़सीम से मुता

हैदराबाद । २९ जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : तेलंगाना तलगो देशम फ़ोर्म के कन्वीनर-ओ-रुकन असम्बली मिस्टर ई दिया कर राव‌ ने राइलसीमा की नुमाइंदगी करने वाले तेलगु देशम के क़ाइद मिस्टर बाई रेड्डी राज शेखर रेड्डी की रियासत की तक़सीम से मुताल्लिक़ रिमार्कस को उन के शख़्सी रिमार्कस क़रार देते हुए कहा कि सदर तलगो देशम पार्टी मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू बहुत जल्द तेलंगाना की ताईद में मर्कज़ को दूसरा मकतूब रवाना करेंगे ।

तेलगु देशम के क़ाइद बाई रेड्डी राज शेखर रेड्डी की जानिब से रियासत की तक़सीम की मुख़ालिफ़त करने पर पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए मिस्टर ई दिया कर राव‌ ने कहा कि बाई रेड्डी राज शेखर रेड्डी का ब्यान उन का शख़्सी ब्यान है इस से पार्टी का कोईताल्लुक़ नहीं है । पार्टी ने तलंगाना की ताईद में क़रारदाद मंज़ूर की और इस से मर्कज़ को भी वाक़िफ़ किराया गया है ।

हम सदर तलगो देशम पार्टी मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू पर एक और मकतूब तेलंगाना की ताईद में मर्कज़ को रवाना करने के लिए दबाव‌ डाल रहे हैं और सदर तेलगु देशम बहुत जल्द मर्कज़ को दूसरा मकतूब भी रवाना करेंगे ।

तेलगु देशम राइलसीमा के क़ाइद ने अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने की मुख़ालिफ़त नहीं की है बल्कि रियासत तक़सीम होरहा है तो अलहदा राइलसीमा रियासत तशकील देने का मुतालिबा किया है ताहम तलगो देशम पार्टी में अलहदा राइलसीमा रियासत के ताल्लुक़ से कोई मुबाहिस नहीं है और ना ही तेलंगाना रियासत का मुतालिबा कोई नया डीमांड है । बरसों से अलहदा तेलंगाना रियासत की तहरीक जारी और सैंकड़ों नौजवानों ने अपने जान की क़ुर्बानी दी है ।।

TOPPOPULARRECENT