Sunday , June 24 2018

रियासत की तशकील शहीदाने तेलंगाना की कुर्बानियों का नतीजा

टी आर एस के क़ौमी सेक्रेटरी जनरल डाक्टर के केशव राव ने मर्कज़ी हुकूमत और कांग्रेस वर्किंग कमेटी की जानिब से अलहदा तेलंगाना के हक़ में फैसला का ख़ैर मक़दम करते हुए कहा कि ये शहीदाँ तेलंगाना के कुर्बानियों का नतीजा है कि मर्कज़ी हु

टी आर एस के क़ौमी सेक्रेटरी जनरल डाक्टर के केशव राव ने मर्कज़ी हुकूमत और कांग्रेस वर्किंग कमेटी की जानिब से अलहदा तेलंगाना के हक़ में फैसला का ख़ैर मक़दम करते हुए कहा कि ये शहीदाँ तेलंगाना के कुर्बानियों का नतीजा है कि मर्कज़ी हुकूमत अलहदा रियासत के क़ियाम पर मजबूर हुई।

उन्हों ने मर्कज़ के इस ऐलान को तेलंगाना अवाम की कामयाबी क़रार दिया और कहा कि तेलंगाना तहरीक के बानियों कोन्डालक्ष्मण बापूजी , प्रोफेसर जए शंकर जैसी शख़्सयात की जद्द-ओ-जहद और नौजवानों की कुर्बानियों के सबब ये कामयाबी मिली है।

उन्हों ने सदर टी आर एस के चन्द्र शेखर राव की मुसलसल जद्द-ओ-जहद की सताइश की और कहा कि गुज़श्ता 12 बरसों में टी आर एस ने अपनी अनथक कोशिशों के ज़रीया मर्कज़ी हुकूमत को इस फैसला केलिए मजबूर किया है।

जे ए सी क़ाइदीन ने अवाम से अपील की कि वो 1 अगस्त के महा धरना में बड़ी तादाद में हिस्सा लेकर तेलंगाना रियासत के क़ियाम में अपनी हिस्सादारीअदा करें और मर्कज़ी हुकूमत को तेलंगाना अवाम के जज़बात से वाक़िफ़ करवाएं।

TOPPOPULARRECENT