Monday , December 18 2017

रियासत की दीगर जेलों में भी क़ैदियों को फ़ोन की सहूलत

हैदराबाद०९ । अगस्त : ( पी टी आई ) : चरला पली सैंटर्ल जेल में क़ैदियों को फ़ोन की सहूलत को मुतआरिफ़ किए जाने के बाद इस का बेहतर रद्द-ए-अमल सामने आया । जब कि रियासत की दीगर जेलों में टेलीफ़ोन की क़ैदीयों को सहूलत फ़राहम करने का ए पी डिपार्

हैदराबाद०९ । अगस्त : ( पी टी आई ) : चरला पली सैंटर्ल जेल में क़ैदियों को फ़ोन की सहूलत को मुतआरिफ़ किए जाने के बाद इस का बेहतर रद्द-ए-अमल सामने आया । जब कि रियासत की दीगर जेलों में टेलीफ़ोन की क़ैदीयों को सहूलत फ़राहम करने का ए पी डिपार्टमैंट आफ़ परेज़ नस ने फ़ैसला किया । इस के लिए क़ैदीयों को माहाना दो सौ रुपय अदा करने होंगे । क़ैदी अब अपने रिश्तेदारों से बात कर सकेंगे ।

डायरैक्टर जनरल परेज़नस टी पी दास ने पी टी आई नुमाइंदे को इस बात से वाक़िफ़ करवाते हुए कहा कि क़ैदीयों की जानिब से कई दरख़ास्तों के बाद चंचल गौड़ा हैदराबाद , राजमुंदरी , मशरिक़ी गोदावरी जेल में क़ैदीयों को फ़ोन सहूलत फ़राहम की जा रही है । उन्हों ने बताया कि जेलों में फ़ोन की स्मगलिंग की जा रही है जब कि जेलों को बार बार क़ैदीयों के रिश्तेदारों की आमद में भी इज़ाफ़ा हो गया है ।

उन्हों ने बताया कि फ़ोन सहूलत से क़ैदीयों के रिश्तेदारों को गौना गों ज़हनी सुकून नसीब होगा । चराला पली में फ़ोन सहूलत को रोशनास किए जाने के बाद से रोज़ाना तक़रीबन दीढ़ सौ क़ैदी इस सहूलत से इस्तिफ़ादा कर रहे हैं । जब कि तक़रीबन तमाम दो हज़ार क़ैदीयों ने फ़ोन करने के लिए अपने नाम दर्ज करवाए हैं । एक दीगर जेल ओहदेदार ने ये बात बताई ।

उन्हों ने बताया कि जेल में फ़ोन सहूलत के बाद से मोबाईल फ़ोन के ज़रीया गै़रक़ानूनी वाक़ियात में भी कमी आई है । उन्हों ने बताया कि जो भी क़ैदीफ़ोन करना चाहते हैं उन के अंगूठे के निशान लिए जाते हैं इन दो रिश्तेदारों के पिता दर्ज किए जाते हैं । उन्हें हफ़्ता में दो बार बात करने की इजाज़त दी जाती है ।

जेल हुक्काम ने बताया कि क़ैदीयों को पाँच मिनट बात करने का वक़्त दिया जाता है इस के बाद ख़ुदबख़ुद बातचीत का सिलसिला ख़त्म‌ हो जाता है ।

TOPPOPULARRECENT