Monday , December 18 2017

रियासत के अक़लीयतों के लिए जामे पियाकेज की तजवीज़

मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-ओ-इंचार्ज उमूर आंधरा प्रदेश ग़ुलाम नबी आज़ाद ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को मश्वरा दिया कि वो रियासत में अक़लीयती बहबूद के लिए एक जामे पैकेज को क़तईयत देते हुए 11 नवंबर को यौम अक़लीयती बहबूद के मौक़ा पर

मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-ओ-इंचार्ज उमूर आंधरा प्रदेश ग़ुलाम नबी आज़ाद ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को मश्वरा दिया कि वो रियासत में अक़लीयती बहबूद के लिए एक जामे पैकेज को क़तईयत देते हुए 11 नवंबर को यौम अक़लीयती बहबूद के मौक़ा पर इस का ऐलान करें ।

हर साल मौलाना अब्बू उल-कलाम आज़ाद की यौम-ए-पैदाइश के दिन को हुकूमत यौम अक़लीयती बहबूदके तौर पर मनाती है । ग़ुलाम नबी आज़ाद ने आज हैदराबाद के दौरा के मौक़ा पर साबिक़ रियास्ती वज़ीर-ए-क़लीयती बहबूद मुहम्मद अली शब्बीर की तवज्जा दहानी पर चीफ़ मिनिस्टर को ये हिदायत दी ।

मकतूब में कहा गया कि अक़लीयतों में तालीम , वज़ीर-ए-आज़म के 15 नकाती प्रोग्राम , शहरी इलाक़ों में हाउज़िंग स्कीम में अक़लीयतों की मुनासिब हिस्सादारी , अक़लीयती तलबा के स्कालर शिपस और फ़ीस री रीइम्ब्रेस्मेंट , मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से स्कालरशिप की बजट की इजराई जैसे उमूर का जायज़ा लिया जाय ।

मकतूब में कहा गया कि राज शेखर रेड्डी दौर-ए-हकूमत में रियासत में अक़लीयतों के लिए 12 इंग्लिश मीडियम इक़ामती मदारिस क़ायम करने का फ़ैसला किया गया था इन में कितने मदारिस क़ायम किए गए इस का जायज़ा लेने की ज़रूरत है ।

उन्हों ने कहा कि रियासत की अक़ल्लीयतें हमेशा कांग्रेस की साथ रही हैं । कांग्रेस पार्टी की ज़िम्मेदारी है कि वो उन की भलाई पर तवज्जा दें ।

मुहम्मद अली शब्बीर ने 11 नवंबर को चीफ़ मिनिस्टर की जानिब से अक़लीयतों के लिए ख़ुसूसी पैकेज के ऐलान का मुतालिबा किया ।

TOPPOPULARRECENT