रियासत के तमाम इलाक़ों की यकसाँ अहमियत

रियासत के तमाम इलाक़ों की यकसाँ  अहमियत

रियास्ती गवर्नर ई ऐस एल नरसिम्हन ने कहा कि आंधरा प्रदेश के तमाम इलाक़ा उन केलिए यकसाँ एहमीयत के हामिल हैं और वो किसी भी इलाक़ा को दूसरे पर फ़ौक़ियत नहीं देते । नई दिल्ली के दौरा पर आए रियास्ती गवर्नर ने आज मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला

रियास्ती गवर्नर ई ऐस एल नरसिम्हन ने कहा कि आंधरा प्रदेश के तमाम इलाक़ा उन केलिए यकसाँ एहमीयत के हामिल हैं और वो किसी भी इलाक़ा को दूसरे पर फ़ौक़ियत नहीं देते । नई दिल्ली के दौरा पर आए रियास्ती गवर्नर ने आज मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम से मुलाक़ात की और उन्हें रियासत की ताज़ा तरीन सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ किराया। गवर्नर ने बाद में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि उन्हों ने हमेशा ही मर्कज़ को मुकम्मल तौर पर ग़ैर जांबदाराना रिपोर्ट रवाना की है और उन की ये रिपोर्ट किसी भी इलाक़ा के ख़िलाफ़ नहीं रही।

उन्हों ने कहा कि इस मुलाक़ात में उन्हों ने मर्कज़ को कोई रिपोर्ट हवाले नहीं की है। रियास्ती गवर्नर असेंबली में बजट इजलास के पहले दिन ख़िताब के बाद नई दिल्ली रवाना होगए । उन्हों ने मयाद में इज़ाफ़ा से मुताल्लिक़ सवालात को टाल दिया और कहा कि इस पर किसी से बात नहीं हुई है। गवर्नर ने शाम में वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह से मुलाक़ात की। कहा गया है कि इन मुलाक़ातों का अहम एजंडा मयाद में तौसीअ से मुताल्लिक़ है । वाज़िहरहे कि मिस्टर नरसिम्हन की गवर्नर की हैसियत से मयाद मुकम्मल होचुकी है तवक़्क़ो है कि मर्कज़ी हुकूमत उन की मयाद में तौसीअ करेगी ।

ज़राए ने बताया कि रियासत में तेलंगाना एहतिजाज को देखते हुए मर्कज़ी हुकूमत उन्हें आंधरा प्रदेश में बरक़रार रखने का मंसूबा रखती है । तेलंगाना एजीटशन से निमटने के इलावा रियास्ती हुकूमत की कारकर्दगी पर भी गवर्नर गुज़शता कई माह से नज़र रखे हुए हैं और मर्कज़ को यहां की सूरत-ए-हालसे आगाह कररहे हैं।

Top Stories