Wednesday , September 19 2018

रियासत के तमाम तबक़ात ग़ैर मुतमइन, नज़्मो ज़ब्त ठप

वाई एस आर कांग्रेस की एज़ाज़ी सदर विजयाम्मां ने जंतर मंतर (दिल्ली) में ख़िताब करते हुए इस्तिफ़सार किया कि हैदराबाद से चले जा का नारा बुलंद करना कहाँ का इंसाफ़ है?

वाई एस आर कांग्रेस की एज़ाज़ी सदर विजयाम्मां ने जंतर मंतर (दिल्ली) में ख़िताब करते हुए इस्तिफ़सार किया कि हैदराबाद से चले जा का नारा बुलंद करना कहाँ का इंसाफ़ है? दिल्ली में आज वाई एस आर कांग्रेस के एहतेजाजी धरना से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि रियासत का नज़्मो ज़ब्त पूरी तरह द्रहम ब्रहम है, हुकूमत के बस में कुछ भी नहीं है और ना ही रियासत का कोई तब्क़ा मुतमइन है।

उन्हों ने कहा कि इन तमाम सूरते हाल की ज़िम्मेदार कांग्रेस और तेलुगु देशम हैं। कांग्रेस पार्टी के यकतर्फ़ा फ़ैसला से रियासत में आग भड़क उठी है। उन्हों ने सयासी मुफ़ाद के लिए दोनों इलाक़ों के अवाम के दरमयान कशीदगी पैदा करने का कांग्रेस पर इल्ज़ाम आइद किया।

उन्हों ने कहा कि रियासत की तक़सीम का फ़ैसला सिर्फ़ कांग्रेस और यू पी ए ने किया है, जिस के ख़िलाफ़ 29 दिन से सीमा – आंध्र में एहतेजाज जारी है। रियासत के करोड़ों अफ़राद बाशमोल सरकारी मुलाज़मीन, तलबा और ख़्वातीन सड़कों पर निकल कर मुत्तहदा आंध्र के हक़ में एहतेजाज कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT