Monday , December 11 2017

रियासत तक़सीम नहीं होगी , मर्कज़ से इशारे

हैदराबाद 14 जनवरी ( सियासत न्यूज़ ) रियासती वज़ीर इनफ़रास्ट्रक्चर जी श्रीनिवास राव ने कहा कि रियासत की तक़सीम नहीं होगी । मर्कज़ से हमें भी इशारे मिले हैं मुस्तक़बिल की हिक्मते अमली तैयार करने के लिए 17 जनवरी को हैदराबाद में सीमा आ

हैदराबाद 14 जनवरी ( सियासत न्यूज़ ) रियासती वज़ीर इनफ़रास्ट्रक्चर जी श्रीनिवास राव ने कहा कि रियासत की तक़सीम नहीं होगी । मर्कज़ से हमें भी इशारे मिले हैं मुस्तक़बिल की हिक्मते अमली तैयार करने के लिए 17 जनवरी को हैदराबाद में सीमा आंध्र के अवामी मुंतख़ब नुमाइंदों का इजलास तलब किया जाएगा ।

ज़रूरत पड़ने पर इस्तीफ़ा दे कर मुत्तहदा आंध्र की तहरीक चलाई जाएगी । अगर मर्कज़ की जानिब से अलहदा तेलंगाना के हक़ में फैसला किया जाता है तो सीमा आंध्र के अवामी मुंतख़ब नुमाइंदे इस्तीफ़ा दे कर जमाती वाबस्तगी से बालातर हो कर मुत्तहदा आंध्र की तहरीक चलाएंगे ।

उन्हों ने कहा कि रियासत के अवाम की अक्सरीयत रियासत को तक़सीम करने के ख़िलाफ़ हैं और हम चाहते हैं कि कांग्रेस पार्टी हाई कमान और मर्कज़ रियासत की तक़सीम करने से क़ब्ल सीमा आंध्र के कांग्रेस क़ाइदीन से मुशावरत करें और सीमा आंध्र के इलावा इलाक़ा तेलंगाना में रहने वाले मुत्तहदा आंध्र के हामियों के जज़बात का एहतिराम करें ।

जल्दबाज़ी में दबाव का शिकार हो कर अगर तेलंगाना के हक़ में फैसला किया गया तो 9 दिसंबर 2009 के बाद सीमा आंध्र में मुत्तहदा आंध्र की जो तहरीक शुरू हुई थी इस का एहया होगा ।

TOPPOPULARRECENT