Sunday , December 17 2017

रियासत तेलंगाना में आज से इंटरमीडीएट इमतेहानात

रियासत तेलंगाना में इंटरमीडीएट इमतेहानात का आज से आग़ाज़ होगा । इंटरमीडीएट के इमतेहानात में जुमला 9 लाख 73 हज़ार 237 उम्मीदवार हिस्सा लेंगे। पीर से शुरू होने वाले इन इमतेहानात में साल अव्वल के 4 लाख 66 हज़ार उम्मीदावर शामिल हैं। इंटरमीडीए

रियासत तेलंगाना में इंटरमीडीएट इमतेहानात का आज से आग़ाज़ होगा । इंटरमीडीएट के इमतेहानात में जुमला 9 लाख 73 हज़ार 237 उम्मीदवार हिस्सा लेंगे। पीर से शुरू होने वाले इन इमतेहानात में साल अव्वल के 4 लाख 66 हज़ार उम्मीदावर शामिल हैं। इंटरमीडीएट साल दोम में 5 लाख 6 हज़ार उम्मीदवार हिस्सा लेंगे।

इंटर साल अव्वल इमतेहानात का आग़ाज़ 9 मार्च से होगा और 11 मार्च से साल दोम के इमतेहानात का आग़ाज़ होगा। बोर्ड आफ़ इंटरमीडीएट की तरफ से तलबा के सालाना इमतेहानात के सिलसिले में तमाम तैयारीयां मुकममिल करली गई हैं और इमतेहानात के दौरान बोर्ड आफ़ इंटरमीडीएट की तरफ से 24 घंटे हेल्पलाइन के तौर पर कंट्रोल रुम क़ायम किया गया है ताके इमतेहानात की बेहतर निगरानी को यक़ीनी बनाया जा सके।

कंट्रोल रुम का फ़ोन नंबर : 24601010 होगा जबकि फ़याकस नंबर : 040-24655025 होगा। बोर्ड आफ़ इंटरमीडीएट एजूकेशन की तरफ से क़ायम किए गए इस कंट्रोल रुम के ज़रीये पुरअमन इमतेहानात के इनइक़ाद के अलावा इंतेज़ामी उमूर-ओ-दुसरे सहूलतों की फ़राहमी का जायज़ा लिया जाता रहेगा। 9 मार्च ता 23 मार्च मुनाक़िद होने वाले इंटरमीडीएट इमतेहानात के लिए बोर्ड आफ़ इंटरमीडीएट एजूकेशन ने 1251 इमतेहानी मराकज़ क़ायम किए हैं जहां तलबा को बेहतर से बेहतर सहूलतों की फ़राहमी पर तवज्जा दी जा रही है।

TOPPOPULARRECENT