Monday , December 18 2017

रियासत भर में तेलगू साल नौ अगादी का रिवायती जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ इनइक़ाद

रियासत आंधरा प्रदेश में आज तेलगू अवाम ने तेलगू साल नौ अगादी को रिवायती जोश-ओ-ख़ुरोश से मनाया । अपने मकानात और दो का नात को आम के पत्तों से सजाते हुए रिवायती अगादी पिछड़ी नोश की । इस मौक़ा पर कई पंडितों ने पैशन गोई कि ये साल आंधरा प्र

रियासत आंधरा प्रदेश में आज तेलगू अवाम ने तेलगू साल नौ अगादी को रिवायती जोश-ओ-ख़ुरोश से मनाया । अपने मकानात और दो का नात को आम के पत्तों से सजाते हुए रिवायती अगादी पिछड़ी नोश की । इस मौक़ा पर कई पंडितों ने पैशन गोई कि ये साल आंधरा प्रदेश के लिए ख़ुशहाली का साल रहेगा ।

ख़वातीन ने अगादी पिछड़ी तय्यार करते हुए उसे मेहमानों को पेश किया । हज़ारों भक्तों ने मंदिर में पूजा की और नए साल में ख़ुशी और तरक़्क़ी के लिए प्रार्थना की । तर विमला , सिरी सेलम और वजए वाड़ा के मुनादिर में ख़ुसूसी पूजा का एहतिमाम किया गया ।

अगादी का अहम सरकारी प्रोग्राम रवींद्र भारती में मुनाक़िद हुआ जहां चीफ मिनिस्टर इन किरण कुमार रेड्डी और उन की काबीना के रफ़क़ा ने शिरकत की । गांधी भवन में भी अगादी तक़ारीब का इनइक़ाद अमल में आया ।

एन टी आर भवन पर भी तेलगूदेशम पार्टी के क़ाइदीन ने अगादी तक़रीब बनाई । गवर्नर ई एस अल नरसिम्हन , चीफ मिनिस्टर इन किरण कुमार रेड्डी अपोज़ीशन लीडर इन चंद्रा बाबू नायडू और दीगर ने इस मौक़ा पर अवाम को मुबारकबाद पेश की ।

TOPPOPULARRECENT