Tuesday , December 12 2017

रियासत में ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)से कब्ल 5.5 करोड़ रुपये ज़बत (कुर्क)

रियासत में एक लोक सभा और 18 असेंबली हलक़ा जात के लिए आइन्दा माह होने वाले ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)से कब्ल पुलिस ने दौरान तन्क़ीह(चेकिंग) गैरकानूनी तौर पर मुंतक़िल की जाने वाली तक़रीबन साढे़ पाँच (5.5) करोड़ रुपये की रक़म ज़बत ( कुर

रियासत में एक लोक सभा और 18 असेंबली हलक़ा जात के लिए आइन्दा माह होने वाले ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)से कब्ल पुलिस ने दौरान तन्क़ीह(चेकिंग) गैरकानूनी तौर पर मुंतक़िल की जाने वाली तक़रीबन साढे़ पाँच (5.5) करोड़ रुपये की रक़म ज़बत ( कुर्क) कर ली है । चीफ इलेक्टोरल ऑफीसर ने बताया कि मशरिक़ी गोदावरी में 1508500 रुपये , गुंटूर में 5291000 रुपये , प्रकाशम में 6004105 रुपये , नैलोर में 330000 रुपये , कड़पा में 1017625 रुपये , करनूल में 9035700 रुपये-ओ-चित्तूर में 10283000 रुपये गैर कानूनी तौर पर मुंतक़िल किये जा रहे थे जिन्हें पुलिस ने ज़बत (कुर्क) करलिया ।

इलावा अज़ीं (इसके इलावा)जुमला 29129.13 लीटर शराब ज़बत (कुर्क) की गई और 1033 केसेस दर्ज किये गए । 571 अफ़राद को गिरफ़्तार किया गया । अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए मिस्टर भंवरलाल ने कहा कि आज 12 डिस्ट्रिक्ट के ज़िला कलक्टरों और ज़िला सुपरनटनडेनट पुलिस-ओ-मुताल्लिक़ा ओहदेदारों के साथ ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)से मुताल्लिक़इंतिज़ामात का जायज़ा लेने अहम इजलास तलब किया गया था ।

डिप्टी इलेक्शन कमिशनर नई दिल्ली मिस्टर विनोद ज़ोटशी ने ओहदेदारों से ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)के सिलसिला में इंतिज़ामात के ताल्लुक़ से दरयाफ़त(सवावउल) कर के वाक़फ़ियत हासिल की और दौरान तबादला ख़्याल उन्हों ने ओहदेदारों को इलेक्शन कमीशन की हिदायात से वाक़िफ़ करवाया और बताया कि ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)के लिए दरकार मुसल्लह निम फ़ौजी दस्तों को फ़राहम किया जाएगा ।

हर मर्कज़ राय दही पर मुसल्लह पुलिस दस्तों को तैनात करने की हिदायत दी । इलावा अज़ीं हर असेंबली हलक़ा के लिए आम मुबस्सरीन को तैनात करने के इलावा 3 पुलिस मुबस्सरीन को भी तमाम हलक़ों में तैनात किया जाएगा । उन्हों ने ज़िला सुपरनटेनडनटस पुलिस को इंतिख़ाबी ज़ाबता अख़लाक़ पर अमल आवरी के लिए इक़दामात करें और ख़िलाफ़वरज़ी पर नज़र रखते हुए इंतिख़ाबात को कामयाब-ओ-पुरअमन बनाने इक़दामात की हिदायात दें ।

उन्हों ने कमिशनर महिकमा नशा बन्दी-ओ-आबकारी से आई एम एफ एल की दूकानों पर फ़रोख़त के लिए इजराई से मुताल्लिक़ गुज़शता साल जारी करदा आई एमएफ अल कोटा से तजावुज़ (बढत)ना होने के लिए ओहदेदारों से साथ भर वर तआवुन (मदद)की ख़ाहिश की ।

उन्हों ने कहा कि वी आर औज़ के तक़र्रुरात के लिए कौंसलिंग की इलेक्शन कमीशन ने हुकूमत की तजावीज़ को मंज़ूरी दी है इस मौक़ा पर मिस्टर मुहम्मद फहीम साबरी जवाइंट चीफ इलेक्टोरल ऑफीसर भी मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT