Monday , December 11 2017

रियासत में बर्क़ी यूनिट्स के लिए गैस अलॉट करने पर ज़ोर

हैदराबाद ०५ मार्च‌(सियासत न्यूज़) साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर मिस्टर बंडा रो दत्ता तुरीय ने मर्कज़ी वज़ीर पैट्रोलीयम-ओ-क़ुदरती गैस मिस्टर एसजे पाल रेड्डी को एक मकतूब रवाना करते हुए रियासत आंधरा प्रदेश में बर्क़ी पैदा करने वाले यूनिट्

हैदराबाद ०५ मार्च‌(सियासत न्यूज़) साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर मिस्टर बंडा रो दत्ता तुरीय ने मर्कज़ी वज़ीर पैट्रोलीयम-ओ-क़ुदरती गैस मिस्टर एसजे पाल रेड्डी को एक मकतूब रवाना करते हुए रियासत आंधरा प्रदेश में बर्क़ी पैदा करने वाले यूनिट्स के लिए गैस के अलाटमैंट पर ज़ोर दिया और काकीनाडा के क़रीब रिलाइंस कंपनी के नेचुरल गैस यूनिट के वैल नंबर D6 के मुआमला में तफ़तीश करवाने का मुतालिबा किया।

उन्हों ने कहा कि मज़कूरा वेल की कीपा सिटी 50MMCM है और इस की पैदावार 30 एम एम सी ऐम से ज़ाइद नहीं है। ये कहा जा रहा है कि रिलाइंस कंपनी ने उम्दन पैदावार को कम कर दिया है, ताकि मस्नूईक़िल्लत पैदा की जाई। हम इस मुआमले की तफ़सीली तहक़ीक़ात का मुतालिबा करते हैं।

मिस्टर दत्ता तुरीय ने मर्कज़ी वज़ीर को रवाना करदा अपने मकतूब में कहा कि आँजहानी डाक्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी ने शंकर पली, ज़िला रंगा रेड्डी में एक गैस ग्रिड के साथ 1000MW के बर्क़ी प्लांट के क़ियाम का ऐलान किया था और पाइपलाइन के ज़रीया घरेलू इस्तिमाल के लिए गैस की सरबराही का भी वाअदा किया था। मौजूदा हुकूमत ने भी करीमनगर में 2100MW के गैस पर मबनी पराजकट के क़ियाम का वाअदा किया है । जब तक इन पराजकटस के लिए गैस अलॉट नहीं की जाती, उस वक़्त तक उन्हें रूबा अमल नहीं लाया जा सकता। उन्हों ने वज़ीर पैट्रोलीयम से अपील की कि रियासत में बर्क़ी पराजकटस के लिए ख़ातिरख़वाह गैस अलॉट की जाई।

TOPPOPULARRECENT