Monday , December 18 2017

रियासत में बारिश का इमकान

शेमाली छत्तीस गढ़ ता जुनूबी टामिलनाडो बालाई हवा के निचली सतहों से आन्ध्रा प्रदेश के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों से गुज़रने के असर से इलाक़ा राइलसीमा में बारिश होगी और आन्ध्रा प्रदेश के चंद दूसरे इलाक़ों में भी कहीं कहीं हल्की बारिश या

शेमाली छत्तीस गढ़ ता जुनूबी टामिलनाडो बालाई हवा के निचली सतहों से आन्ध्रा प्रदेश के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों से गुज़रने के असर से इलाक़ा राइलसीमा में बारिश होगी और आन्ध्रा प्रदेश के चंद दूसरे इलाक़ों में भी कहीं कहीं हल्की बारिश या बूंदा बांदी हो सकती है ।

महकमा मौसमियात के साईंसदाँ जी सुधाकर राउ ने कहा कि साहिली आन्ध्रा प्रदेश और राइलसेमा के बाअज़ मुक़ामात पर बारिश होगी औरइलाक़ा तलंगाना के चंद इलाक़ों में तेज़ हवाओं के साथ हल्की बूंदा बांदी हो सकती है।

उन्हों ने कहा कि दोनों शहरों हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद में 2 मई की सुबह तक मतला जुज़वी तौर पर अब्र-ए-आलूद रहेगा । शहर और मज़ाफ़ात में कहीं कहीं बारिश होगी । हैदराबाद में ज़्यादा से ज़्यादा दर्जा हरारत 39 डिग्री और कम से कम 29 डिग्री सेलसियस रहेगा ।

महिकमा मौसमियात ने कहा है कि रियासत के तीनों इलाक़ों साहिली आन्ध्रा , राइलसीमा और तेलंगाना में इतवार और दो शंबा को कहीं कहीं बारिश रेकॉर्ड कीगई । सब से ज़्यादा पाँच मिलीमीटर बारिश विजयानगरम के इलाक़ा वयूर में होगी ।

TOPPOPULARRECENT