Thursday , May 24 2018

रियासत में बारिश से हलाकतों की तादाद 42 होगई 1,868 करोड़ रुपये मालियती नुक़्सानात

आंध्र प्रदेश के मुख़्तलिफ़ अज़ला में पिछ्ले एक हफ़्ते से जारी तबाहकुन बारिश के नतीजे में ताहाल कम से कम 42 अफ़राद हलाक होगए हैं इस दौरान हुक्काम ने 1 लाख से ज़ाइद अफ़राद को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल कर दिया है।

आंध्र प्रदेश के मुख़्तलिफ़ अज़ला में पिछ्ले एक हफ़्ते से जारी तबाहकुन बारिश के नतीजे में ताहाल कम से कम 42 अफ़राद हलाक होगए हैं इस दौरान हुक्काम ने 1 लाख से ज़ाइद अफ़राद को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल कर दिया है।

रियासत पिछ्ले कई दिन से तूफ़ानी बारिश की ज़द में है जिस से सरकारी-ओ-ख़ानगी इमलाक के अलावा खड़ी फसलों को बदतरीन नुक़्सानात पहुंचे है।

आंध्र प्रदेश डीज़ासटर मैनेजमेंट कमिशनर ने टी राधा ने पी टी आई से कहा कि इबतिदाई तख़मीनों के मुताबिक़ 1,868 करोड़ रुपये मालियती नुक़्सानात पहुंचे है।

एक सरकारी बयान में कहा गया हैके बारिश से मुताल्लिक़ मुख़्तलिफ़ हादसात दीवारों के गिरने में 42 अफ़राद हलाक होचुके हैं 5 अफ़राद बारिश के शुरु से लापता बताए गए हैं।

हुक्काम ने 235 रीलीफ़ कैंपस क़ायम किए हैं और 96,506 अफ़राद को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल कर दिया गया है ।.99 लाख हेक्टर आराज़ीयात पर मुहीत खड़ी फसलों को नुक़्सान पहुंचा है।

मूसलाधार बारिश के नतीजे 1668 जनवर हलाक होगए और 21,760 घरों को जुज़वी या मुकम्मिल तौर पर नुक़्सान पहुंचा। सरकारी बयान में कहा गया हैके नेशनल डीज़ासटर रिस्पांस फ़ोर्स (एन डी आर एफ़ )की 19 टीमों को मुतास्सिरीन की राहत और इमदादी कामों के लिए ताय्युनात कर दिया गया है।

ख़लीज बंगाल में हवा के दबाव में कमी और शुमाल मशरिक़ी मानसून के असर से आंध्र प्रदेश कई अज़ला में पाँच दिन से मुसलसल बारिश जारी है जिस के नतीजे में कई मुक़ामात पर आम ज़िंदगी अमलन मफ़लूज होगई है।

साहिली अज़ला में अवामी ट्रांसपोर्ट निज़ाम दरहम ब्रहम होचुका है। कई ट्रेनों को मंसूख़ कर दिया गया है दुसरे कई ट्रेनों को जुज़वी तौर पर मंसूख़ किया गया है और मुख़्तलिफ़ ट्रेनों की आमद-ओ-रफ़त पर नज़रे सानी की गई है और चंद के रास्ते तबदील किए जा चुके हैं ।

कई देहातों और कस्बों के नशीबी इलाक़ों में बरसाती पानी दाख़िल होगया है। आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने इमदादी कामों का जायज़ा लेने के लिए 28 अक्टूबर दो शंबा की सुबह बारिश से बदतरीन मुतास्सिरा अज़ला प्रकाशम का दौरा करने का फ़ैसला किया है।

इस मौके पर वो दुसरे अज़ला का फ़िज़ाई सर्वे भी करेंगे। किरण कुमार रेड्डी ने तबाहकुन बारिश के मुतास्सिरीन में फ़ी ख़ानदान 10 किलो चावल तक़सीम करने की सरकारी ओहदेदारों को हिदायत की है।

मुतास्सिरीन को दी जाने वाली माली इमदाद मौजूदा 3000 रुपये से बढ़ा कर 5000 रुपये करने का हुक्म दिया है। हर ख़ानदान को इज़ाफ़ी इमदाद के साथ फी कस दो लीटर केरोसीन भी सरबराह किया जाएगा।

जिस से इस्तिफ़ादा कुनुन्दगान में महफ़ूज़ इलाक़ों को मुंतक़िल किए जाने वाले अफ़राद , माही गीर , बंकर, दस्तकार और दूसरे शामिल हैं ।

चीफ़ मिनिस्टर ने आज दोपहर अपने चैंबर्स में एक मीटिंग तलब किया जिस में बारिश की तबाह कारीयों का तफ़सीली जायज़ा लिया गया।

उन्होंने श्रीकाकुलम के डिस्ट्रिक्ट कलक्टर और दुसरे ज़िला आफ़िसरान से टेलीफ़ोन पर बातचीत की और बारिश से होने वाले नुक़्सानात के बारे में मालूमात हासिल किए।

किरण कुमार रेड्डी ने इंतिज़ामीया को हिदायत की के वो बशर्त ज़रूरत फ़ौज और इंडियन एयरफ़ोर्स की ख़िदमात हासिल करें। बाजलत मुम्किना तमाम नुक़्सानात का सही तख़मीना किया जाये।

उन्होंने ओहदेदारों को हिदायत की के सैलाब के मुतास्सिरीन को ज़रूरी अशीया , पीने का पानी , ग़िज़ा तिब्बी इमदाद वग़ैरा की फ़राहमी पर ख़ुसूसी तवज्जा मर्कूज़ करने की हिदायत की।

इस दौरान तेलुगु देशम पार्टी के सदर एन चंद्रा बाबू नायडू ने तूफ़ान से बदतरीन मुतास्सिरा शुमाली साहिली ज़िला श्रीकाकुलम में आज भी अपना दौरा जारी रखा।

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की एज़ाज़ी सदर वाई एस वजया अम्मां ने ज़िला कृष्णा का दौरा क्या । दोनों क़ाइदीन ने मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर सैलाब के मुतास्सिरीन से रब्त पैदा करते हुए उनकी तकालीफ़ के बारे में मालूमात हासिल की।

TOPPOPULARRECENT